Львівський інститут менеджментуздійснює набір для навчання за Освітніми програмами
БАКАЛАВРА за напрямами підготовки:
073 МЕНЕДЖМЕНТ
("Управління економічною безпекою", "Міжнародний бізнес",
"Готельно-туристичний бізнес", "Територіальний менеджмент")
Освітні компоненти за освітньою програмою |
Вища та прикладна математика | Статистика | Інформаційні системи та технології |
| Державне та регіональне управління | Теорія організації | Операційний менеджмент |
| Управління інноваціями | Менеджмент | Управління персоналом |
| Адміністративний менеджмент | Правознавство | Економіка і фінанси підприємства |
| Фінанси, гроші та кредит | Адміністративне право | Безпека життєдіяльності |
| Логістика | Трудове право | Основи охорони праці |
| Зовнішньоекономічна діяльність підприємства | Господарське право | Системи технологій |
| Міжнародні економічні відносини | Маркетинг | Екологія |
| Економічна теорія | Самоменеджмент | Стратегічне управління |
| Сталий розвиток і безпека регіону | Облік і аудит | Економічна безпека |
| Бізнес-планування |
|
|
|
075 МАРКЕТИНГ
("Е-маркетинг", "Рекламна діяльність", "Територіальний маркетинг")
Освітні компоненти за освітньою програмою
|
Економічна теорія | Мікроекономіка | Маркетингова товарна політика |
| Вища математика | Менеджмент | Маркетинг промислового підприємства |
| Економетрика | Маркетинг | Бухгалтерський облік |
| Інформатика | Фінанси | Міжнародна економіка |
| Економіка підприємства | Статистика | Регіональна економіка |
| Безпека життєдіяльності | Логістика | Поведінка споживача |
| Маркетингове ціноутворення | Маркетинг послуг | Маркетингові дослідження |
| Історія економіки та економічної думки | Макроекономіка | Оптимізаційні методи та моделі |
| Теорія ймовірності та математична статистика | Гроші і кредит | Економіка праці і соціально-трудові відносини |
| Сталий розвиток і безпека регіону | Екологія | Маркетингові комунікації |
| Системи технологій | Бізнес-планування |
|
|
МАГІСТРА за напрямами
Менеджмент (Менеджмент організацій і адміністрування) («Менеджмент нерухомості», «Фінансовий менеджмент проектів і програм», «Організація управління проектами і програмами», «Міжнародний бізнес»)
Освітні компоненти за освітньою програмою
|
Методологія та організація наукових досліджень | Інтелектуальна власність | Договірне право |
| Охорона праці в галузі | Ділова іноземна мова | Публічне адміністрування |
| Корпоративне управління | Управління змінами | Управління проектами |
| Управління якістю | Фінансовий менеджмент | Інформаційні системи і технології в управлінні організацією
|
|
Менеджмент (Бізнес-адміністрування "Master of Business Administration")
Освітні програми ЛІМу створені в результаті співпраці з відомими університетами Європи, США, Канади, розвинутих країн Сходу, адаптовані до вимог економіки і бізнес-середовища в Україні, ліцензовані та акредитовані Міністерством освіти і науки України. Навчальний процес в Інституті забезпечують досвідчені викладачі-фахівці, значна частина з яких пройшла стажування за кордоном. Під час навчання використовуються інтерактивні методи викладання, передові технології, відбувається обмін досвідом, дискусії за принципом "Навчання дією!"
Всім вступникам у ЛІМі гарантовано: вступ і якісне навчання без хабарів!
ЯКІСТЬ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ЛЬВІВСЬКОГО ІНСТИТУТУ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДТВЕРДЖЕНА МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ :
Сертифікати про акредитацію з напрямів підготовки бакалаврів:
видані 25 червня 2018 року терміном до 1 липня 2025 року видані 1 квітня 2015 року терміном до 1 липня 2025 року Сертифікати про акредитацію з напрямів підготовки магістрів: видані 12 березня 2018 року терміном до 1 липня 2022 року видані 5 квітня 2017 року терміном до 1 липня 2022 року рішення 17 квітня 2024 року терміном до 16 квітня 2025 року Освітню програму «Менеджмент організацій і адміністрування» для другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 073 «Менеджмент» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» у Вищому навчальному закладі «Приватне акціонерне товариство «Львівський інститут менеджменту» Національне агентство акредитувало. Дата рішення 16.04.2024 р. протокол № 9 реєстраційний номер справи 7632. Строк чинності сертифіката про акредитацію до 16.04.2025 р.
Ліцензований обсяг та фактична к-сть осіб, які навчаються у Львівському інституті менеджменту на 15.02.2024 р.
Ліцензія на надання освітніх послуг: Ліцензія від 01.07.2021№ 81-л Серія АЕ №636144 від 27.04.15, Додатки до ліцензії: Додаток №1, Додаток №2
Студенти, слухачі усіх програм вільно користуються: впровадженнями сучасних технологій, - Wi-Fi Інтернетом,
- комп`ютерними інтерактивними дошками і обладнанням;
- мають можливість через найповнішу бізнес-спрямовану бібліотеку ЛІМу доступу до світових інформаційних джерел на 17 мовах.
Навчання в ЛІМі мотивується програмами розвитку студентів, спільними проектами із іноземними ВНЗ і здійснюється на платній основі. Львівський інститут менеджменту доступний для навчання осіб з особливими освітніми потребами (Детальніше).
Детальніша інформація про вартість навчання тут... Після успішного завершення навчання випускники отримують дипломи державного зразка:
ДОКУМЕНТИ,
які
потрібно подати при вступі на навчання за програмами підготовки бакалаврівВИТЯГ
з Правил прийому до Вищого навчального закладу «Приватне акціонерне товариство «Львівський інститут менеджменту» у 2024 році
VI. Порядок реєстрації заяв для участі у вступних
випробуваннях та конкурсному відборі на навчання для здобуття вищої освіти 1.
Для подання заяв в електронній формі вступник реєструє особистий електронний кабінет
в ЄДЕБО на вебсайті за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/. Під
час реєстрації вступник зазначає такі дані: адресу
електронної пошти, до якої вступник має доступ. Зазначена адреса буде логіном
для входу до особистого електронного кабінету вступника; пароль
для входу до особистого електронного кабінету; серію
та номер документа (одного з документів) про раніше здобуту освіту (основу
вступу); номер,
PIN-код та рік отримання сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання (далі –
сертифікат ЗНО) / сертифіката НМТ / екзаменаційного листка, що був отриманий
під час реєстрації на ЄВІ / ЄФВВ. У разі наявності даних різних років та
іспитів вказується будь-який з передбачених до використання на відповідній
основі вступу, визначений цим Порядком; тип
та номер (серію та номер) документа, що посвідчує особу, або реєстраційний
номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (у разі відсутності
сертифікатів ЗНО / сертифіката НМТ / екзаменаційного листка ЄВІ / ЄФВВ); реквізити
документів, що засвідчують підстави для спеціальних умов участі у вступній
кампанії, інформація про які доступна в державних реєстрах. Особа,
яка має підстави для спеціальних умов участі у вступній кампанії, у разі
недоступності в державних реєстрах відповідних документів до подання першої
заяви має звернутись до одного із закладів вищої освіти (особисто або
електронною поштою, якщо заклад вищої освіти спроможний дистанційно провести
належну перевірку документів) та надати документи, що підтверджують указане
право, для створення в ЄДЕБО картки фізичної особи та завантаження сканованих
копій цих документів. Львівський
інститут менеджменту створює консультаційний центр приймальної комісії (далі –
консультаційний центр) для надання допомоги вступникам під час реєстрації
особистого електронного кабінету та подання заяв в електронній формі. Вступники
можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого закладу вищої освіти: за
наявності розбіжностей в даних вступника в ЄДЕБО (прізвище, ім’я, по батькові
(за наявності), дата народження, стать, громадянство тощо), у документі про
раніше здобуту освіту (основу вступу), у даних учасників ЗНО / НМТ / ЄФВВ /
ЄВІ; у
разі подання документа про раніше здобуту освіту (основа вступу), інформація
про якій відсутня в ЄДЕБО, за умови, що документи про освіту видані до
запровадження фотополімерних технологій їх виготовлення. 2.
Зазначені вступником дані, передбачені у пункті 1 цього розділу, перевіряються
в ЄДЕБО. Здійснюється співставлення даних вступника у документі про освіту, що
міститься в Реєстрі документів про освіту ЄДЕБО, з даними сертифіката ЗНО /
сертифіката НМТ / екзаменаційного листка ЄВІ / ЄФВВ, а в разі їхньої
відсутності – з даними документа, що посвідчує особу, що міститься у картці
фізичної особи в ЄДЕБО або вказувались у замовленні документа про базову, повну
загальну середню освіту. У
разі збігу цих даних на зазначену вступником адресу електронної пошти
відправляється повідомлення для активації особистого електронного кабінету
вступника. У випадку, коли в ЄДЕБО вже наявна інформація щодо особи з такими
самими даними (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження),
вступник додатково зазначає дані одного із документів, що міститься в ЄДЕБО
(серію (за наявності) та номер документа про освіту або документа, що посвідчує
особу). У разі розбіжності даних вступник отримує відповідне інформаційне
повідомлення щодо порядку дій для усунення невідповідності. Активація
особистого електронного кабінету вступника в ЄДЕБО надає вступнику можливість
доступу до особистого електронного кабінету вступника на вебсайті за
електронною адресою https://vstup.edbo.gov.ua/. Доступ до особистого
електронного кабінету вступника здійснюється з використанням логіну та паролю,
вказаних при реєстрації. При невдалій спробі увійти до особистого електронного
кабінету вступника на електронну пошту, вказану при реєстрації, відправляється
відповідне повідомлення. В
особистому електронному кабінеті вступник вносить номери телефонів (мобільний
та/або домашній) із зазначенням телефонних кодів у міжнародному форматі для
можливості оперативного зв’язку закладу вищої освіти з вступником, а також
завантажує кольорову фотокартку розміром 3 х 4 см (до 1 Мб у форматі jpg). До
подання першої заяви вступник може замінити внесені номери телефонів,
завантажені копії документів. За потреби вступник зазначає додаткові документи
про раніше здобуту освіту, дані сертифікатів ЗНО / сертифіката НМТ різних років
відповідно до Порядку прийому. 3. Вступники на навчання для здобуття вищої
освіти подають заяви: в
електронній формі через особистий електронний кабінет вступника, крім
визначених у цьому пункті випадків; тільки
в паперовій формі (у зв’язку з неможливістю зареєструвати особистий електронний
кабінет вступника): у
разі подання документів іноземцями та особами без громадянства, крім осіб з
посвідкою про постійне проживання в Україні; у
разі подання іноземного документа про освіту; у
разі подання документа про раніше здобуту освіту, виданого до запровадження
фотополімерних технологій їх виготовлення; у
разі подання заяви на вступ до або після встановлених Порядком строків роботи
електронних кабінетів вступників; у
разі неможливості зареєструвати особистий електронний кабінет вступника або
подати заяву в електронному вигляді з інших причин, що підтверджено довідкою
приймальної комісії Львівського інституту менеджменту. Вступники
можуть подати у сукупності за всіма основами вступу до двадцяти заяв за всіма
джерелами фінансування. 4.
Заява в електронній формі подається вступником шляхом її заповнення в режимі
онлайн. У
заяві вступники вказують: ступінь
вищої освіти; основу
вступу; конкурсну
пропозицію із зазначенням освітньої програми (спеціальності, предметної
спеціальності, спеціалізації); форму
здобуття освіти; інформацію
про вступника. Під
час подання заяв на небюджетну конкурсну пропозицію вступники претендують на
участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб і
попереджаються про неможливість переведення в межах вступної кампанії на місця
державного або регіонального замовлення, у заявах зазначають: «Претендую
на участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб,
повідомлений про неможливість переведення в межах вступної кампанії на місця
державного або регіонального замовлення». Інформація
про ознайомлення вступника з Правилами прийому, наявною ліцензією і
сертифікатом про акредитацію відповідної освітньої програми (спеціальності) та
строком його дії, а також інформація про наявність/відсутність підстав для
застосування спеціальних умов участі в конкурсному відборі на навчання для
здобуття вищої освіти фіксується кожною поданою заявою вступника. У
разі подання документів на неакредитовані освітні програми (спеціальності)
інформація про ознайомлення вступника з частиною шостою статті 7 Закону України
«Про вищу освіту» фіксується в заяві вступника. Право
на спеціальні умови участі в конкурсному відборі на навчання для здобуття вищої
освіти вступник зазначає у кожній заяві, що подається. Текст мотиваційного
листа вноситься вступником до кожної заяви, за потреби на визначену Львівським
інститутом менеджменту електронну пошту вступник надсилає копії (фотокопії)
матеріалів, що підтверджують викладену в мотиваційному листі інформацію.
Врахування права на спеціальні умови підтверджує Львівський інститут
менеджменту, до якого подано відповідну заяву, на підставі документа, наявного
у даних фізичної особи в ЄДЕБО. Вступники,
які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї після
01 січня 2023 року, подають документи з урахуванням особливостей, передбачених
наказом № 271. Львівський
інститут менеджменту у своїх Правилах прийому встановлює перелік додаткових
документів, необхідних для вступу, якщо це викликано особливостями вступу на
певну спеціальність чи конкурсну пропозицію. Подана
вступником заява відображається у розділі ЄДЕБО, до якого має доступ заклад
освіти, обраний вступником, зі статусом «Зареєстровано в ЄДЕБО». 5.
Заява зі статусом «Зареєстровано в ЄДЕБО» розглядається уповноваженою особою
приймальної комісії Львівського інституту менеджменту протягом трьох робочих
днів з дати реєстрації заяви в ЄДЕБО, але не пізніше наступного дня після
завершення прийому документів, у випадку складання вступних випробувань – не
пізніше наступного дня після завершення вступних випробувань. За результатами
розгляду уповноважена особа приймальної комісії присвоює заяві один з таких
статусів, що відображаються в особистому електронному кабінеті вступника:
«Зареєстровано у закладі освіти» або «Потребує уточнення вступником». При
присвоєнні заяві статусу «Потребує уточнення вступником» уповноважена особа
зазначає перелік даних, що потребують уточнення, із зазначенням способу та
дати, до якої їх необхідно подати. Внесені дані відображаються в особистому
електронному кабінеті вступника. Після уточнення вступником необхідних даних
уповноважена особа приймальної комісії змінює статус заяви вступника на
«Зареєстровано у закладі освіти». 6.
Заяву в паперовій формі вступник подає особисто до приймальної комісії Львівського
інституту менеджменту (за згодою Львівського інституту менеджменту або в разі
перебування вступника на тимчасово окупованій території – дистанційно з
використанням засобів електронного зв’язку). Зміст заяви в паперовій формі
відповідає змісту заяви в електронній формі. Уповноважена особа приймальної
комісії вносить відомості кожної заяви в паперовій формі до ЄДЕБО в день
прийняття заяви (з відповідною поміткою в разі дистанційної подачі заяви).
Мотиваційний лист додається вступником до заяви в паперовій формі, в ЄДЕБО в
даних заяви вказується номер особової справи вступника у закладі освіти, де
міститься мотиваційний лист. Належним дотриманням вимоги встановлення фізичної
особи, яка дистанційно подає заяву в паперовій формі, вважається електронна
ідентифікація фізичної особи, яка подає такі документи з використанням електронного
підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. 7.
Порядок проведення НМТ, який визначає основні засади його підготовки та
проведення, розробляється і затверджується МОН України. Механізм реєстрації
вступників для складання ЄФВВ і ЄВІ, їх організації та проведення визначаються
Порядком організації та проведення вступних випробувань, що проводяться з
використанням організаційно-технологічних процесів здійснення зовнішнього
незалежного оцінювання для вступу на другий (магістерський) рівень вищої
освіти, затвердженим наказом МОН України від 05.04.2019 року № 441,
зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.04.2019 року за №446/33417 (у
редакції наказу МОН України від 12.04. 2021 року № 412). Заяви
для участі у вступних випробуваннях у Львівському інституті менеджменту подаються
через особисті електронні кабінети вступників (у паперовій формі або
електронною поштою до Приймальної комісії Львівського інституту менеджменту в
разі відсутності особистого електронного кабінету вступника відповідно до
Порядку). 8.
Приймальна комісія Львівського інституту менеджменту приймає рішення про
допущення чи недопущення вступника до участі у конкурсному відборі для вступу
на навчання для здобуття вищої освіти за підсумками розгляду поданої вступником
заяви, доданих до неї документів, результатів вступних випробувань. На підставі
рішення заяві вступника присвоюється один з таких статусів: «Допущено до
конкурсу (навчання за кошти фізичних та юридичних осіб)»; «Відмовлено закладом
освіти» (із зазначенням причини відмови). 9.
Заяву, подану в електронній формі, може бути скасовано вступником в особистому
електронному кабінеті до дати закінчення подання заяв. При цьому заяві
присвоюється один із статусів: «Скасовано
вступником»; Заяву
в електронній формі, зареєстровану в ЄДЕБО, може бути скасовано технічним
адміністратором ЄДЕБО на підставі рішення розпорядника ЄДЕБО не пізніше ніж за
день до закінчення подання заяв за умови виявлення технічної помилки під час
внесення відповідних даних до ЄДЕБО. Скасована заява вважається неподаною, а
факт такого подання анулюється в ЄДЕБО. Технічний
адміністратор засобами мобільного зв’язку або електронного зв’язку повідомляє
вступникові про скасування заяви в день її скасування, після чого вступник може
подати нову заяву. Заяву
у паперовій формі, зареєстровану в ЄДЕБО, може бути скасовано Львівським
інститутом менеджменту на підставі рішення Приймальної комісії до дати
закінчення прийому документів на навчання для заяв у паперовій формі за умови
допущення технічної помилки під час внесення відповідних даних до ЄДЕБО, що
підтверджується актом про допущену технічну помилку, сформованим в ЄДЕБО.
Скасована заява вважається неподаною, а факт такого подання анулюється в ЄДЕБО.
При цьому заяві присвоюється статус «Скасовано закладом освіти». Технічний
адміністратор засобами мобільного зв’язку або електронного зв’язку повідомляє
вступникові про скасування заяви в день її скасування, після чого вступник може
подати нову заяву. 10.
Під час прийняття на навчання осіб, які подають документ про здобутий за
кордоном ступінь (рівень) освіти, обов’язковою є процедура визнання і
встановлення еквівалентності цього документа, що здійснюється відповідно до
наказу МОН України від 05 травня 2015 року № 504 «Деякі питання визнання в
Україні іноземних документів про освіту», зареєстрованого в Міністерстві
юстиції України 27 травня 2015 року за № 614/27059. 11.
Документи про вищу духовну освіту приймаються в разі її здобуття особами до 01.09.2018
року і за умови подання свідоцтва про державне визнання документа про вищу
духовну освіту, отриманого особою відповідно до Порядку державного визнання
документів про вищу духовну освіту, наукові ступені та вчені звання, виданих
закладами вищої духовної освіти, затвердженого постановою КМУ від 19.08.2015
року № 652, або рішення вченої ради закладу вищої освіти щодо визнання
відповідного документа про вищу духовну освіту.
12. Під час подання заяв та документів для здобуття
ступеня бакалавра на основі НРК5 можуть прийматися як документи про
освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого
спеціаліста, що виготовлені відповідно до постанови Кабінету Міністрів
України від 09.09.2020 року №811 «Про документи про вищу освіту (науковий
ступінь)», так і документи про освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого
спеціаліста, що виготовлені згідно з постановою КМУ від 22.07.2015 року № 645
«Про документи про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і
додатки до них».
Етапи вступної кампанії та Програми вступних випробувань можна переглянути за посиланням тут...
НАВЧАЮЧИСЬ У ЛІМі, ВИ ОТРИМУЄТЕ ДОДАТКОВІ УНІКАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ: ОТРИМАЙ 2 ДИПЛОМИ ЗА 4 РОКИ НАВЧАННЯ !
Львівський інститут менеджменту спільно з Університетом інформаційних технологій та менеджменту в Жешові (Польща) пропонує нову Міжнародну програму "Європейська освіта для українського бізнесу"
- Навчання під керівництвом українських та іноземних фахівців (п’ять та три семестри відповідно)
- Стажування в міжнародних компаніях України та Польщі
- Вдосконалення знання іноземних бізнес-мов
- Створення власної net-work через інтернаціональне спілкування зі студентами з різних країн
- Польський диплом бакалавра за напрямом «Туризм та відпочинок» чи «Економіка» та український диплом у галузі знань «Економіка і підприємництво» чи «Менеджмент і адміністрування» державних зразків одночасно за 4 роки
- Оплата 3-х а не 6-ти семестрів у Польщі + стипендія для успішних студентів
- Можливість продовження навчання в магістратурі у Польщі
- Легальне працевлаштування за фахом в Україні та Європейському Союзі
"Ви самі повинні вирішити, чи ви хочете бути неповторними і винятковими, чи хочете залишитися одними з багатьох"
Президент Університету Професор Тадеуш ПомянекРектор УТІМ (Жешов) Доктор наук Вергіліуш Голомбек
Якщо Ви поступаєте на перший курс та навчатиметеся за Міжнародною програмою, то варто прочитати :
До уваги батьків - інвесторів в освіту своїх дітей!
У Львівському інституті менеджменту існує окрема послуга (багаторічна практика) надання інформації про відвідуваність Ваших дітей, навчальні плани та успішність проходження екзаменаційної сесії. З метою отримання оперативної та об’єктивної інформації про ефективність Ваших капіталовкладень в освіту дітей пропонуємо скористатись такою послугою. Вступникам та їх батькам, які при поданні заяв про вступ до Інституту залишатимуть оригінали, така послуга надаватиметься автоматично і прописується у договорі про навчання.
Якщо Ви бажаєте стати студентом Інституту,
відкрийте наступні посилання:
Будемо раді відповісти на Ваші запитання телефонуйте: у ЛІМі працює "ГАРЯЧА ЛІНІЯ" - (097) 446 99 57, (050) 370 22 84, (067) 801 16 76 +38 032 241 90 47, +38 032 241 90 50 пишіть:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Вища та прикладна
математика
Статистика
Інформаційні системи та технології
Економічна теорія
Державне та регіональне управління
Теорія організації
Менеджмент
Операційний менеджмент
Управління персоналом
Самоменеджмент
Управління інноваціями
Стратегічне управління
Адміністративний менеджмент
Правознавство
Адміністративне право
Трудове право
Господарське право
Фінанси, гроші та кредит
Економіка і фінанси підприємства
Облік і аудит
Маркетинг
Логістика
Зовнішньоекономічна діяльність підприємства
Міжнародні економічні відносини
Безпека життєдіяльності
Основи охорони праці
Системи технологій
Екологія
Економічна безпека
Бізнес-планування
Сталий розвиток і безпека регіону
|