ГРОМАДСЬКЕ ВИЗНАННЯ: ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗА ВАГОМИЙ ВНЕСОК У РОЗВИТОК ОСВІТИ 1 ЧЕРВНЯ 2011 РОКУ ВІДЗНАЧЕНО ДИПЛОМОМ «ФЛАГМАН ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ-2011»            



НАМ ЦІКАВА ВАША ДУМКА

Якісна освіта = успішна кар'єра

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ



Європейська інноваційна рада оприлюднила робочу програму конкурсів на 2022 рік

https://eic.ec.europa.eu/eic-work-programme-2022_en




10 Виставка Сонячної Енергетики Східної Європи

виставка, менеджмент, енергетика,

Детальніше...


Спеціалізована міжнародна Виставка "Speciality & Fine Food Fair"

 виставка, харчування, гастрономія, ярмарка

Детальніше...


Співпраця!!!

Фармацевтична компанія "Баєр Афлак" запрошує підприємства України до співпраці

фармація, співпраця, менеджмент, маркетинг, збут

Детальніше...


 Міжнародна продовольча Виставка SIAL Paris відбудеться з 15 до 19 жовтня 2022 року у м. Париж

 виставка, sial Paris, продукти, харчування, ЛІМ, магістратура

Детальніше...


Міжнародна спеціалізована Виставка "Milipol Qatar"

виставка, менеджмент, маркетинг, ЛІМ,

Детальніше...


Міжнародна Торгова Палата, ICC (штаб – квартира у Парижі)

форум, ICC, бізнес, партнерство, інвестор, логістика, партнерство, бізнесшкола, mba

Детальніше...


 АРХІВ заходів...

 

 

Збільшити шрифт

Магістерська підготовка

Нова Магістерська програма Львівського інституту менеджменту кафедри  маркетингу та бізнес глобалістики

       Львівський інститут менеджменту, кафедра маркетингу відкриває набір і з вересня 2009 року починається навчання за новою Магістерською програмою за напрямом 0501 «Економіка і підпри­єм­ництво» з спеціальності 8.050108 «Маркетинг» за циклами  концентрації:

  • Маркетингова діяльність підприємства
  • Поведінка споживача
  • Інноваційна товарна політика
  •  Маркетингові дослідження
  •  Індустріальні технології в маркетингових дослідженнях
  • Маркетингова товарна політика
  • Маркетинговий менеджмент
  • Стратегічний маркетинг
  • Якість і конкурентоспроможність товарів та послуг
  • Брендинг
  • Інтернет-технології в маркетингу
  • Маркетингові комунікації
  • Конкурентоспроможність підприємства
  • Рекламна і  ПР діяльність підприємства
  • Спеціалізований маркетинг напрямків бізнесу:міжнародний, туристичний, готельний, ресторанний, промисловий, комунальний, адміністративний  та ін.

     Строк навчання  – 1 або 1,5 роки. Нова програма відповідає сучасним стандартам, як Міністерства освіти і науки України, так і європейським щодо вищої економічної освіти в контексті Болонського процесу.
Програма виконується у відповідності до акредитації ЛІМу за четвертим рівнем з напряму 0501 «Економіка і підпри­єм­ництво» зі спеціальності 8.050108 «Маркетинг» (рішення ДАК від 22.06.04 р., протокол №51, наказ МОіН України від 01.07.04р. №558) . Випускники програми отримають диплом магістра державного зразка про повну вищу освіту.
 Концептуальними засадами в підготовці магістрів є те, що у наш час маркетинг перетворився в один з найважливіших факторів успіху, стає стилем сучасного життя. Досягнення в бізнесі в усьому світі відбуваються в тих випадках, коли споживачам пропонується товар чи послуга, які будуть користуватись попитом з правильно визначеною ціною і просуватись на ринок через вміло розроблені канали збуту. Тому одним з найважливіших рушіїв розвитку всієї світової економіки є результати маркетингової діяльності.
Випускник повинен вміти очолити служби маркетингу, професійно аналізувати і оцінювати внутрішнє і зовнішнє середовище підприємства, поведінку людини в колективі, вміти працювати з документами та інформацією, приймати науково обгрунтовані маркетингові рішення, вирішувати самостійно маркетингові задачі в існуючих службах, проводити наукові дослідження товарного ринку з аналітичним узагальненням напрямків маркетингової діяльності, з урахуванням теоретичних основ логістики, формуванням найбільш ефективного товарного асортименту з залученням сучасних підходів до ціноутворення, теорії маркетингових комунікацій, інноваційного маркетингу, викладати дисципліни фахового спрямування, знати іноземні мови, знаходитись на високому рівні культурного розвитку, бути відкритим до нового, готовим до зміни, вміти і бажати вчитись, працювати, вдосконалюватись.
Магістри-маркетологи – високого класу керівники, науковці, професіонали-фахівці, викладачі.
     Підготовка магістрів здійснюється на базі стандартних програм МОіН України, за бажанням студентів додатково можуть бути складені індивідуальні  програми навчання, наприклад, за циклом концентрації “Поведінка споживача” з вивчення дисциплін: “Теорія поведінки споживачів”, “Теорія мерчандайзингу”, “Інтерактивний маркетинг та електронна комерція”, “Національні культурні особливості споживачів”, “Управління персоналом в компанії”, “Методи дослідження споживчих мотивацій”, “Сучасна теорія споживчого вибору”, “Управління поведінкою споживачів”, “Соціальний маркетинг”, “Управління конфліктами зі споживачами”.

Бажаючі пройти додатковий однорічний курс навчання за кордоном англійською мовою мають нагоду отримати також диплом Магістра (MSc) з „Бізнесу та економічної теорії” (Business and Economics) від відповідної школи менеджменту BI, яка має Європейську акредитацію (EQUIS - European Quality Improvement System). ЛІМ має практику укладання  договорів про співробітництво з відповідними університетами, що свідчить про міжнародне визнання якості програм ЛІМу .    

Нова Магістерська програма:

  • реалізує сучасний інноваційний принцип „Research based learning”(Дослідження як основа навчання), що означає виконання наукових розробок та опанування здобутків теорії заради їхнього практичного використання; цей принцип застосовується для підготовки сучасних фахівців-економістів високої кваліфікації у відповідності до кадрового ринкового попиту;
  • готує професіоналів, які здатні працювати на ведучих посадах маркетолога-аналітика широкого профілю, ведучого маркетолога адаптованого до специфіки бізнесу, кон­сультанта та оглядача з економічних та маркетингових питань, наукового співробітника, викладача;
  • має формат європейської модерної „сендвічевої програми”, яка поєднує теоретичні та прикладні спеціальності для кращої узгодженості набутої кваліфікації з сучасними потребами практики; програма дає право студентам комбінувати обраний навчальний цикл концентрації (major) з іншими вибірковими курсами (minor), магістерська кваліфікаційна робота (диплом) готується та захищається студентом з обраного циклу концентрації;
  • за технологією навчання є продовженням брендових кафедральних програм: випускники факультету здобули високу професійну репутацію, що обумовлює зростаючий престижний попит на них, а також рекордні вступні конкурси сильних абітурієнтів;

буде виконуватися у тісному співробітництві з авторитетними українськими та зарубіжними науковими інституціями, державними владними установами, провідними бізнесовими структурами, недержавними аналітичними центрами;

  • буде активно інтегруватися у європейський та світовий освітній простір – планується додаткове укладання угод з європейськими та іншими університетами для можливості здійснення програм стажування та навчання студентів, а також для залучення до викладання кваліфікованих професорів за кордону;
  • магістерська кваліфікаційна робота (диплом) виконується за замовленням бізнес-структур на підставі проходження практики на ведучих підприємствах та захищається студентом перед ДЕК з отриманням диплома магістра державного зразка про повну вищу освіту.


Викладацький склад програми – це авторитетні українські вчені та автори підручників і навчальних посібників, які зайняли про­відне місце у вищій економічній освіті країни. Більшість викладачів програми проходили навчання та стажування у відомих світових науково-освітніх центрах. Всі викладачі програми мають науковий ступінь доктора чи кандидата наук. До викладання запрошуються додатково провідні спеціалісти науки і бізнесу інших відомих установ.

Викладачі:

Морозов Віктор Олексійович, д.т.н., професор, керівник програми циклів концентрації

Панкова Людмила Архипівна, к.е.н. доцент, керівник циклу концентрації

Даниленко Наталія Борисівна , к.е.н. доцент, керівник циклу концентрації

Докладніша інформація:
Приймальна комісія:конт. тел. 241-91-50

 
 

Новини та новинки









менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


         ВРУЧЕННЯ ДИПЛОМІВ
               МАГІСТРАМ

(Детальніше)


  ЗАХИСТ МАГІСТЕРСЬКИХ РОБІТ
        (березень 2024 року)

(Детальніше)



БРАМА- ОНЛАЙН ВАРТА УКРАЇНИ


(Детальніше)


ПЕРЕГОВОРИ У ПРАЗІ

(Детальніше)


ЗУСТРІЧ У БАУЦЕНІ


(Детальніше)


ПРОЄКТ КІБЕРПОЛІЦІЇ


(Детальніше)

Платіжна безпека


(Детальніше)


ПОДЯКА  ЖЕБЕЛЮ В.В.


(Детальніше)


ЛЬВІВСЬКОМУ ІНСТИТУТУ МЕНЕДЖМЕНТУ - 33 РОКИ !!!

(Детальніше)


ГРАНТ НА НАВЧАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ!

(Детальніше)


НАКАЗИ ПРО ЗАРАХУВАННЯ ТА РЕЙТИНГОВІ СПИСКИ

(Детальніше)


Посвята у студенти - 2023

менеджмент, маркетинг, бакалавр

(Детальніше)


Вступ - 2023

менеджмент, маркетинг, ЛІМ, магістр, багістр

(Детальніше)


менеджмент, маркетинг, бакалавр, магістр

(Детальніше)


Стажування у Німеччині - 2023

Вітаємо студентів Львівського інституту менеджменту!

стажування, магістр, менеджмент, маркетинг, ЛІМ

(Детальніше)


Випуск бакалаврів - 2023

менеджмент, маркетинг, бакалавр

(Детальніше)


Літня практика в Німеччині - 2023

менеджмент, маркетинг, ЛІМ, бакалавр 

(Детальніше)



(Детальніше)


БАНЕРИ