ГРОМАДСЬКЕ ВИЗНАННЯ: ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗА ВАГОМИЙ ВНЕСОК У РОЗВИТОК ОСВІТИ 1 ЧЕРВНЯ 2011 РОКУ ВІДЗНАЧЕНО ДИПЛОМОМ «ФЛАГМАН ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ-2011»            



НАМ ЦІКАВА ВАША ДУМКА

Якісна освіта = успішна кар'єра

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ



Європейська інноваційна рада оприлюднила робочу програму конкурсів на 2022 рік

https://eic.ec.europa.eu/eic-work-programme-2022_en




10 Виставка Сонячної Енергетики Східної Європи

виставка, менеджмент, енергетика,

Детальніше...


Спеціалізована міжнародна Виставка "Speciality & Fine Food Fair"

 виставка, харчування, гастрономія, ярмарка

Детальніше...


Співпраця!!!

Фармацевтична компанія "Баєр Афлак" запрошує підприємства України до співпраці

фармація, співпраця, менеджмент, маркетинг, збут

Детальніше...


 Міжнародна продовольча Виставка SIAL Paris відбудеться з 15 до 19 жовтня 2022 року у м. Париж

 виставка, sial Paris, продукти, харчування, ЛІМ, магістратура

Детальніше...


Міжнародна спеціалізована Виставка "Milipol Qatar"

виставка, менеджмент, маркетинг, ЛІМ,

Детальніше...


Міжнародна Торгова Палата, ICC (штаб – квартира у Парижі)

форум, ICC, бізнес, партнерство, інвестор, логістика, партнерство, бізнесшкола, mba

Детальніше...


 АРХІВ заходів...

 

 

Збільшити шрифт

Діагностика товару

  Маркетингова діагностика товару є одним з ключових етапів успіху підприємства на ринку. Діагностика товару і підприємства зв'язані між собою, але напрями дослідження у них разні. Ця проблема частково вирішується за рахунок застосування індустріальних методів діагностики. Діагностика товару розглядається як окремий технологічний модуль, за допомогою якого формулюються поточні і майбутні завдання маркетингових досліджень, такі як аналіз комплексу «ринок-товар-ціна-конкурент-месце-просування», стан збуту, структурний аналіз поведінки споживачів і інше.  Діагностика товару підприємства проводиться для ідентифікації вузьких місць по реалізації і з'ясуванню його потенціалу на ринку, і висуненню пропозицій для подальшого розвитку маркетингової товарної політики. Імітаційне моделювання поведінки товару на ринку знаходить все більше розповсюдження в маркетингових дослідженнях,  оскільки  традиційні аналітичні методи у зв'язку з складністю і різноманітністю ринкової системи не завжди дають бажаний результат. Нами пропонується використання нейронних технологій разом з іншими комп'ютерними методами для обробки маркетингової інформації в межах модуля діагностики товару. Особливістю нейронних мереж є можливість адаптації  базового алгоритму обробки інформації на основі потоку вхідної інформації. Тому вони знаходять практичне застосування там, де потрібно вирішувати завдання прогнозування, класифікації, управління процесами в режимі реального часу. Вони здатні самостійно уловити існуючі закономірності між причинами і наслідками, тому мають перспективу широкого застосування у модулі діагностики товару (МДТ).
МДТ реалізований в обчислювальному середовищі Microsoft Excel і Neural Network Toolbox Matlab. При цьому були використані можливості Pivot Table, Solver, Analysis Pack, що дозволило забезпечити стандартний рівень інтерфейсного сервісу, а також вхідного контролю даних. Решта функцій МДТ була реалізована в спеціальних програмах-макросах, написаних мовою Visual Basic і протестовані.  На підставі комп'ютерного прогону МДТ виконані розрахунки параметрів маркетингової ситуації при введенні інформації: а) про товар (країна походження, торгова марка, ціна, зовнішній вигляд упаковки, властивості, екологічні властивості, якість, зручність,  можливість збереження); б) про демографію споживачів (до 20 років,  20-40 років,  40-55 років, більше 55 років); у) про  соціальне положення (робочі, службовці, студенти, пенсіонери, домогосподарки, тимчасово непрацюючі); г) про  платоспроможність ( бідні, нижче середнього, середній, вище середнього, багаті). При синтезі і введенні  інформації використовувалися положення параметричної логіки, наприклад, ймовірно, що студенти не можуть бути віком більше 55 років, та ще і багаті. В цілому модель дозволяє отримати розрахунковим шляхом основні характеристики   ситуацій збуту на ринку на підставі соціальної, демографічної, платоспроможної і іншій інформації без використання дорогої процедури анкетного опитування і обробки результатів ще до появи товару на ринку і прогнозувати значення його маркетингової привабливості. За бажанням клієнтів може створюватися архітектура і конструкція МДТ.
Запропоновані підходи з використанням нейронних і традиційних технологій для обробки маркетингової інформації дозволяють клієнтам вдаліше провести діагностування і синтез маркетингових ситуацій. Клієнтам пропонується взяти участь в застосуванні сучасних високих технологій у вигляді нейромереж з формуванням оптимальних рішень для товару за допомогою МДТ і визначати причини успіху і невдач виведення нових товарів на ринок.

 
 

Новини та новинки









менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


         ВРУЧЕННЯ ДИПЛОМІВ
               МАГІСТРАМ

(Детальніше)


  ЗАХИСТ МАГІСТЕРСЬКИХ РОБІТ
        (березень 2024 року)

(Детальніше)



БРАМА- ОНЛАЙН ВАРТА УКРАЇНИ


(Детальніше)


ПЕРЕГОВОРИ У ПРАЗІ

(Детальніше)


ЗУСТРІЧ У БАУЦЕНІ


(Детальніше)


ПРОЄКТ КІБЕРПОЛІЦІЇ


(Детальніше)

Платіжна безпека


(Детальніше)


ПОДЯКА  ЖЕБЕЛЮ В.В.


(Детальніше)


ЛЬВІВСЬКОМУ ІНСТИТУТУ МЕНЕДЖМЕНТУ - 33 РОКИ !!!

(Детальніше)


ГРАНТ НА НАВЧАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ!

(Детальніше)


НАКАЗИ ПРО ЗАРАХУВАННЯ ТА РЕЙТИНГОВІ СПИСКИ

(Детальніше)


Посвята у студенти - 2023

менеджмент, маркетинг, бакалавр

(Детальніше)


Вступ - 2023

менеджмент, маркетинг, ЛІМ, магістр, багістр

(Детальніше)


менеджмент, маркетинг, бакалавр, магістр

(Детальніше)


Стажування у Німеччині - 2023

Вітаємо студентів Львівського інституту менеджменту!

стажування, магістр, менеджмент, маркетинг, ЛІМ

(Детальніше)


Випуск бакалаврів - 2023

менеджмент, маркетинг, бакалавр

(Детальніше)


Літня практика в Німеччині - 2023

менеджмент, маркетинг, ЛІМ, бакалавр 

(Детальніше)



(Детальніше)


БАНЕРИ