ГРОМАДСЬКЕ ВИЗНАННЯ: ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗА ВАГОМИЙ ВНЕСОК У РОЗВИТОК ОСВІТИ 1 ЧЕРВНЯ 2011 РОКУ ВІДЗНАЧЕНО ДИПЛОМОМ «ФЛАГМАН ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ-2011»            



НАМ ЦІКАВА ВАША ДУМКА

Якісна освіта = успішна кар'єра

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ



Європейська інноваційна рада оприлюднила робочу програму конкурсів на 2022 рік

https://eic.ec.europa.eu/eic-work-programme-2022_en




10 Виставка Сонячної Енергетики Східної Європи

виставка, менеджмент, енергетика,

Детальніше...


Спеціалізована міжнародна Виставка "Speciality & Fine Food Fair"

 виставка, харчування, гастрономія, ярмарка

Детальніше...


Співпраця!!!

Фармацевтична компанія "Баєр Афлак" запрошує підприємства України до співпраці

фармація, співпраця, менеджмент, маркетинг, збут

Детальніше...


 Міжнародна продовольча Виставка SIAL Paris відбудеться з 15 до 19 жовтня 2022 року у м. Париж

 виставка, sial Paris, продукти, харчування, ЛІМ, магістратура

Детальніше...


Міжнародна спеціалізована Виставка "Milipol Qatar"

виставка, менеджмент, маркетинг, ЛІМ,

Детальніше...


Міжнародна Торгова Палата, ICC (штаб – квартира у Парижі)

форум, ICC, бізнес, партнерство, інвестор, логістика, партнерство, бізнесшкола, mba

Детальніше...


 АРХІВ заходів...

 

 

Збільшити шрифт

Діагностика витрат на рекламу

Маркетингова діагностика реклами товару і підприємства є одним з ключових этапів успіху підприємства на ринку. Діагностика реклами, товару і підприємства пов’язані між собою, але напрями дослідження в них різні. Ця проблема частково вирішується за рахунок застосування індустріальних методів діагностики. Діагностика реклами  розглядається як окремий технологічний модуль, з допомогою якого формулюються поточні та майбутні задачі маркетингових дій підприємства з реклами на ринку. Діагностика реклами проводиться для ідентифікації вузьких місць з реалізації та з’ясування її потенціалу на ринку і висунення відповідних пропозицій. Імітаційне моделювання поведінки реклами і рівнів реалізації товару на ринку в залежності від витрат на рекламу знаходить все більше поширення для прийняття маркетингових рішень. Реклама поряд зі стимулюванням збуту, зв’язками з громадкістю, персональними продажами та прямим маркетингом входить в комплекс просування. Нами пропонується використання на першому етапі відомих комп’ютерних методів з залученням в подальшому нейронних технологій для обробки числової та логічної інформації в межах модуля діагностики реклами товару і підприємства. Особливістю нейронних мереж є можливість адаптації  базового алгоритму обробки інформації на основі потоку вхідної інформації. Тому вони знаходять практичне застосування там, де потрібно вирішувати задачі прогнозування, класифікації, керування процесами рекламування в режимі реального часу. Вони здатні самостійно вловити існуючі закономірності між впливом та наслідками реклами, тому мають перспективу широкого застосування у модулі діагностики  реклами (МДР).
    МДР реалізовані в обчислювальному середовищі Microsoft Excel та Neural Network Toolbox Matlab. При цьому були використані можливості Pivot Table, Solver, Analysis Pack, що дозволило забезпечити стандартний рівень інтерфейсного сервісу а також вхідного контролю даних. Решта функцій МДР була реалізована в спеціальних програмах-макросах, написаних мовою Visual Basic та протестована.  На підставі комп'ютерного прогону МДР виконані розрахунки параметрів: витрати на рекламу – збільшення (зменшення) обсягів реалізації товарів в реальному часі при введенні відповідної інформації. Блок А МДР «Планування рекламної кампанії»: щотижня підприємство аналізує, як йдуть справи зі збутом одного з видів своєї продукції і дає оцінку: відмінну ("о" — стан 1), добру ("х" — стан 2) або задовільну ("у" — стан 3). Необхідно ухвалити рішення про доцільність рекламування цієї продукції з метою розширення її збуту. Одною з умов рішення є те, що в попередній тиждень збут був добрим, то і без реклами на поточному тижні з рівною імовірністю він залишиться добрим або стане задовільним. Відповідні доходи задані матрицями у діапазонах, а елементи матриці  враховують витрати на рекламу. Необхідно спланувати оптимальну рекламну кампанію на подальші три тижні з умовою того, що план складається на Nтижнів, а число станів для кожного етапу дорівнює т. В результаті рішення тесту проведені розрахунки для N тижнів, які показують, що на першому і другому тижнях необхідно використовувати рекламу, не зважаючи на стан системи, проте, на третьому тижні рекламу слід використовувати тільки тоді, коли система знаходиться в другому або третьому станах. Сумарний очікуваний дохід складе В при відмінній,  Д — при добрій і З — при задовільній оцінках. Блок Б  МДР «Оптимізація рекламної кампанії» базується на умовах рішення Блока А та є його логічним продовженням. За допомогою алгоритму Блоку Б проводиться та знаходиться рішення для оптимальної рекламної кампанії на подальші N тижнів. Результати розрахунку наводяться у вигляді таблиць, де F(n, i)— оптимальний очікуваний дохід за тижні п, п+ 1, ..., Nпри початковому стані i. Якщо k= 1, то немає необхідності рекламувати продукцію, а якщо k = 2, то її рекламувати треба.

 
 

Новини та новинки









менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


менеджмент, маркетинг, бізнес, ЛІМ, стипендії, освіта, Німеччина


         ВРУЧЕННЯ ДИПЛОМІВ
               МАГІСТРАМ

(Детальніше)


  ЗАХИСТ МАГІСТЕРСЬКИХ РОБІТ
        (березень 2024 року)

(Детальніше)



БРАМА- ОНЛАЙН ВАРТА УКРАЇНИ


(Детальніше)


ПЕРЕГОВОРИ У ПРАЗІ

(Детальніше)


ЗУСТРІЧ У БАУЦЕНІ


(Детальніше)


ПРОЄКТ КІБЕРПОЛІЦІЇ


(Детальніше)

Платіжна безпека


(Детальніше)


ПОДЯКА  ЖЕБЕЛЮ В.В.


(Детальніше)


ЛЬВІВСЬКОМУ ІНСТИТУТУ МЕНЕДЖМЕНТУ - 33 РОКИ !!!

(Детальніше)


ГРАНТ НА НАВЧАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ!

(Детальніше)


НАКАЗИ ПРО ЗАРАХУВАННЯ ТА РЕЙТИНГОВІ СПИСКИ

(Детальніше)


Посвята у студенти - 2023

менеджмент, маркетинг, бакалавр

(Детальніше)


Вступ - 2023

менеджмент, маркетинг, ЛІМ, магістр, багістр

(Детальніше)


менеджмент, маркетинг, бакалавр, магістр

(Детальніше)


Стажування у Німеччині - 2023

Вітаємо студентів Львівського інституту менеджменту!

стажування, магістр, менеджмент, маркетинг, ЛІМ

(Детальніше)


Випуск бакалаврів - 2023

менеджмент, маркетинг, бакалавр

(Детальніше)


Літня практика в Німеччині - 2023

менеджмент, маркетинг, ЛІМ, бакалавр 

(Детальніше)



(Детальніше)


БАНЕРИ