ГРОМАДСЬКЕ ВИЗНАННЯ: ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗА ВАГОМИЙ ВНЕСОК У РОЗВИТОК ОСВІТИ 1 ЧЕРВНЯ 2011 РОКУ ВІДЗНАЧЕНО ДИПЛОМОМ «ФЛАГМАН ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ-2011»            



ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ



9 Виставка Сонячної Енергетики Східної Європи

виставка, менеджмент, енергетика,

Детальніше...


Спеціалізована міжнародна Виставка "Speciality & Fine Food Fair 2020" відбудеться у м. Лондон

 виставка, харчування, гастрономія, ярмарка

Детальніше...


Співпраця!!!

Фармацевтична компанія "Баєр Афлак" запрошує підприємства України до співпраці

фармація, співпраця, менеджмент, маркетинг, збут

Детальніше...


  Міжнародна продовольча Виставка SIAL Paris відбудеться з 18 до 22 жовтня 2020 року у м. Париж

 виставка, sial Paris, продукти, харчування, ЛІМ, магістратура

Детальніше...


 13 Міжнародна спеціалізована Виставка "Milipol Qatar 2020" проходитиме з 26 по 28 жовтня 2020 р. у м. Доха (Катар)


виставка

Детальніше...


Міжнародні виставки (2020 р.)

форум, ICC, бізнес, партнерство, інвестор, логістика, партнерство, бізнесшкола, mba

Детальніше...


 АРХІВ заходів...

 

НАМ ЦІКАВА ВАША ДУМКА

Якісна освіта = успішна кар'єра

БАНЕРИ

 
 

Збільшити шрифт

ПОЛОЖЕННЯ ПРО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ЛЬВІВСЬКОГО ІНСТИТУТУ МЕНЕДЖМЕНТУ
Вищий навчальний заклад «Приватне акціонерне товариство
«Львівський інститут менеджменту»




ЗАТВЕРДЖУЮ
Ректор Львівського інституту менеджмента
________________М.Д.Янків
«_____» ____________2015 року





ПОЛОЖЕННЯ
про систему оцінювання якості знань студентів
у Львівському інституті менеджменту










ВСТУП

      Це Положення визначає порядок комплексного оцінювання знань студентів, розроблений з метою удосконалення чинної в інституті системи контролю якості знань студентів та адаптації її до загальноєвропейських вимог.

       Освітня діяльність у Львівському інституті менеджменту спрямована на виконання вимог реалізації стратегічного курсу України на європейську інтеграцію в галузі вищої освіти, зумовленого запитами ринку праці та загальносвітовими тенденціями розвитку освіти.

    Основними напрямками культурно-освітньої і науково-технічної інтеграції, сформульованими у Болонській декларації, визначено впровадження європейських норм і стандартів в освіті, науці і техніці.

      Ключовою вимогою Болонської декларації є введення кредитно-модульної технології навчання, яка базується на індивідуалізації та диференціації навчання, зміні методик навчання, використанні активних методів та сучасних інформаційних технологій в навчально-виховному процесі, посиленні ролі самостійної роботи студентів.

      Зменшення частки аудиторних занять, збільшення складової плідної самостійної роботи студента вимагає введення більш диференційованої -- комплексної системи оцінки знань.

        Самостійна робота студента контролюється і результати її оцінюються.

        В систему загальної діагностики знань, як важлива її складова, входить поточна оцінка знань, що вимагає від студентів систематичної навчальної роботи впродовж всього періоду навчання.

      Введена система комплексного оцінювання знань забезпечує об’єктивність оцінки, а отже виконує функції контролю і мотивації студентів в навчальній роботі та досягненні ними більш якісного рівня знань.

      Якість отриманих професійних знань в контексті Болонського процесу є основою створення європейського простору вищої освіти.

         Положення розроблялося з урахуванням таких нормативно-правових документів:

-    Конституції України ( 254к/96-ВР )

-    Закону України "Про освiту" ( 1060-12 ),

-    Закону  України "Про загальну середню освіту" ( 651-14 )

-    Закону України "Про вищу освiту"  від 17.01.2002 № 2984-III.

-    Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах (Наказ Міністерства освіти України від 2 червня 1993 р., № 161);

-    Наказу МОН «Про впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу» № 774 від 30.12.2005р.

-    Положення про кредитно-модульну систему організації навчального процесу (КМСОНП) у Львівському інституті менеджменту, 2012р.

-    Листа МОН України від 31.07.2008 р. № 1/9-484 «Щодо нормативно-методичного забезпечення розроблення галузевих стандартів вищої освіти» (із змінами, внесеними згідно з наказом МОН України № 642 від 09.07.2009).

     Під час розробки даного документу враховувалися основні положення Болонської декларації 1999 р. та наступних офіційних документів Болонського процесу, основні засади Європейської кредитно-трансферної системи (далі – ECTS).

1.    Загальні відомості

    Контрольні заходи є необхідним елементом зворотного зв'язку у процесі навчання для визначення відповідності рівня набутих студентами знань, умінь та навичок вимогам нормативних документів щодо вищої освіти і забезпечення своєчасного коригування навчального процесу.

   Органічною складовою навчального процесу є контроль знань студентів. До основних завдань контролю знань належать:

-    підвищення мотивації студентів до систематичної активної роботи впродовж навчального року, переорієнтація їхніх цілей з отримання позитивної оцінки на формування стійких знань, умінь та навичок;

-    систематизація знань та активне їх засвоєння упродовж навчального року;

-    недопущення розриву між завданнями, що виносяться для контролю і програмою дисципліни;

-    відкритість контролю: ознайомлення студентів на початку вивчення дисципліни з контрольними завданнями та всіма формами контрольних заходів і критеріями їх оцінювання;

-    подолання елементів суб’єктивізму при оцінюванні знань, що забезпечується комплексним підходом до складанням контрольних завдань та підсумкових модульних контролів із застосуванням комп’ютерного тестування;

-    забезпечення належних умов вивчення програмного матеріалу і підготовки до контрольних заходів, що досягаються шляхом чіткого їх розмежування за змістом й у часі;

-    розширення можливостей для всебічного розкриття здібностей студентів, розвитку їх творчого мислення та підвищення ефективності роботи викладацького складу.

    Система оцінювання знань студентів з кожної дисципліни включає поточний, рубіжний та підсумковий контроль знань, оцінювання результатів практик і державну атестацію за певним освітньо-кваліфікаційним рівнем.

ПОТОЧНИЙ КОНТРОЛЬ

     Поточний контроль проводиться викладачами на аудиторних заняттях усіх видів. Основне завдання поточного контролю - перевірка рівня підготовки студентів до виконання конкретної роботи. Основна мета поточного контролю - забезпечення зворотного зв'язку між викладачами та студентами в процесі навчання, забезпечення управління навчальною мотивацією студентів. Інформація, одержана при поточному контролі, використовується як викладачем - для коригування методів і засобів навчання, так і студентами - для планування самостійної роботи.

     Поточний контроль може проводитися у формі усного опитування або письмового експрес-контролю на практичних заняттях та лекціях, виступів студентів при обговоренні питань на семінарських заняттях, а також у формі комп'ютерного тестування.

     Форми проведення поточного контролю та критерії оцінки рівня знань та умінь визначаються відповідною робочою програмою з дисципліни. Результати поточного контролю (поточна успішність) з дисципліни є основною інформацією при проведенні  диференційованого заліку, можуть враховуватися викладачем при проведенні екзамену з цієї дисципліни, а також служать критерієм допуску до підсумкового модульного контролю.

     Поточна успішність із гуманітарних, фундаментальних та професійно-орієнтованих дисциплін, що викладаються студентам за кредитно-модульною системою організації навчального процесу, оцінюється за багатобальною накопичувальною шкалою у відповідності до  Положення про КМСОНП в ЛІМі (нова редакція).

     Поточна успішність та результати поточного оцінювання знань і навичок студентів за семестр і (або) за кожний змістовий модуль (ЗМ) проставляються у „Журналі обліку успішності студентів”.

 

 ПРОМІЖНИЙ КОНТРОЛЬ

     Ректорський контроль якості навчання (далі РК) є особливою формою внутрішнього контролю, який проводиться з метою:

-    контроль готовності студентів до підсумкового контролю та залишкових знань студентів, отриманих при вивченні навчальної дисципліни;

-    перевірка якості навчального процесу на кафедрах і зіставлення ефективності навчання студентів окремими викладачами;

-    виявлення зв'язку якості викладання з результатом навчання.

Дана форма контролю може проводитись протягом вивчення навчального курсу, або після закінчення вивчення навчального модуля (модулів), а саме:

-    упродовж семестру - за темами навчальної дисципліни, що були вивчені у поточному семестрі;

-    на початку семестру - за темами навчальної дисципліни, що були вивчені у попередньому семестрі;

-    на початку семестру, наступного  після повного закінчення вивчення всієї дисципліни, - за темами дисципліни, що передбачені робочою програмою, у повному обсязі.

   Графік проведення РКР складається навчально-методично. службою посеместрово і затверджується наказом ректора до початку навчального семестру. РКР плануються безпосередньо на аудиторних заняттях, якщо викладання дисципліни ще не завершене, або у позааудиторний час, коли дисципліна вже вичитана.

      Навчально-методична служба зобов’язана повідомити викладача про проведення РКР не пізніше як за 2 тижні до її проведення.

РКР проводять за контрольними завданнями, розробленими кафедрою, за якою закріплена навчальна дисципліна, схвалені рішенням кафедри і затверджені ректором (проректором):

-    для модульного контролю;

-    для підсумкового контролю знань з навчальної дисципліни (ККЗ);

-    для залишкового контролю знань з наавчальної дисципліни (ККР).

      Пакет контрольних завдань для РКР з еталонними відповідями, критеріями та шкалою оцінювання є складовою частиною навчально – методичного комплексу дисципліни, затверджується на засіданні кафедри, зберігається у навчально-методичній службі в паперовій та електронній формах.

       Відповідальність за відповідність контрольних завдань РКР робочій програмі навчальної дисципліни та їх оновлення несе завідувач кафедри, за якою закріплена навчальна дисципліна. Письмові відповіді виконання контрольних завдань РКР зберігаються на кафедрі упродовж одного року.

     Відповідальність за збереження завдань та еталонних відповідей до РКР несе начальник навчально-методичної служби. Термін збереження результатів РКР в базі даних навчально-методичної служби становить один рік після її проведення.

    РКР проводиться працівниками навчально-методичної служби за присутності представників кафедри. Явку студентів забезпечує кафедра.

      На проведення РКР відводиться 2 (дві) академічні години за розкладом, як правило, за рахунок семестрових консультацій з навчальної дисципліни, якість  засвоєння студентами якої перевіряється.

       Студент, який бере участь у виконанні РКР, повинен з’явитися в аудиторію (у комп’ютерний клас) в день і час, що вказані в графіку проведення РКР, та мати при собі документ, що засвідчує особу (студентський квиток, індивідуальний план, паспорт).

     Протягом  проведення РКР студенти зобов’язані виконувати вказівки працівників навчально-методичної служби (у разі комп’ютерного тестування - також працівників комп’ютерного класу).

      Під час виконання контрольної роботи студентам дозволяється користуватися калькуляторами, довідковою літературою, обладнанням, приладами, комп’ютерними програмами тощо, перелік яких був обумовлений при затвердженні структури контрольних комплексів завдань.

Забороняється:

-    розмовляти;

-    використовувати мобільний зв’язок;

-    користування будь-якими сторонніми джерелами інформації, не передбаченими для виконання РКР;

-    присутність сторонніх осіб;

-    вихід студентів з аудиторії/комп’ютерного класу;

-    інші дії, що заважають виконанню РКР.

 

ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ

   Кредитно-модульна система організації навчального процесу передбачає відсутність у графіку навчального процесу екзаменаційних сесій, оскільки здійснюється контроль засвоєння студентом кожного модуля навчальної дисципліни.


     Підсумковий модульний контроль (ПМК) проводиться з метою оцінки результатів навчання після закінчення логічно завершеної частини лекційних та практичних (лабораторних, семінарських) занять з певної дисципліни (модуля). Завданням підсумкового модульного контролю є перевірка розуміння та засвоєння певного матеріалу, формування навичок проведення розрахункових робіт, умінь самостійно опрацьовувати тексти, здатності осмислити зміст декількох тем дисципліни, умінь публічно чи письмово представити певний матеріал. Форми підсумкового модульного контролю та система оцінювання рівня знань та умінь студентів визначаються та відображаються у робочій програмі дисципліни.

      Підсумковий модульний контроль вважається зарахованим, якщо студент набрав не менше 60 балів зі 100.


      Семестровий контроль проводиться у формах семестрового екзамену, диференційованого заліку або заліку з конкретної навчальної дисципліни в обсязі навчального матеріалу, визначеного навчальною програмою, і в терміни, встановлені навчальним планом.

     Семестровий екзамен - це форма підсумкового контролю засвоєння студентом теоретичного та практичного матеріалу з окремої навчальної дисципліни за семестр, що проводиться як контрольний захід. Умови організації і проведення іспиту повідомляються студентам на перших заняттях вивчення дисципліни. Іспити приймаються екзаменаторами (комісіями – для державних іспитів) затвердженими наказом ректора.

      Студент не допускається до семестрового контролю з певної дисципліни, якщо він не виконав усіх видів робіт (лабораторні роботи, практичні заняття, певні індивідуальні завдання), передбачених робочим навчальним планом на семестр з цієї навчальної дисципліни

     Недопущення студента до семестрового контролю з певної навчальної дисципліни не може бути причиною не допуску його до семестрового контролю з інших дисциплін.

    Екзамени складаються студентами в період екзаменаційних сесій, передбачених навчальним планом. Інститут може встановлювати студентам індивідуальні терміни складання заліків та екзаменів. За наявності поважних причин (хвороба, сімейні обставини та ін.), що документально підтверджені, окремим студентам розпорядженням ректора може встановлюватись індивідуальний графік складання екзаменів (заліків) або ліквідації академічної заборгованості - не більше часу тривалості зимових канікул, а після літньої екзаменаційної сесії - до початку нового навчального року. Якщо цей термін є недостатнім для виконання індивідуального графіка, розглядається питання про надання студенту академічної відпустки або повторного курсу навчання.

    Екзамени проводяться згідно з розкладом, який доводиться до відома викладачів і студентів не пізніше, як за місяць до початку сесії.

      Студент, який захворів під час сесії, зобов'язаний повідомити деканат про свою хворобу не пізніше наступного дня після екзамену та в тижневий термін після одужання подати до деканату медичну довідку встановленої форми.

     Екзамени і диференційовані заліки ЛІМі складаються за безбілетною системою: студент сам формує собі білет із банку контрольних запитань, винесених на іспит з даної дисципліни.

Результати складання екзаменів і диференційованих заліків оцінюються за 100-бальною шкалою і вносяться в заліково-екзаменаційну відомість, залікову книжку, навчальну картку студента.

      Студенти, які одержали під час сесії більше двох незадовільних оцінок, відраховуються з інституту.

Студентам, які одержали під час сесії не більше двох незадовільних оцінок, дозволяється ліквідувати академічну заборгованість до початку наступного семестру. Повторне складання екзаменів допускається не більше двох разів з кожної дисципліни: один раз викладачу, другий - комісії, яка створюється в інституті наказом ректора.

    Студенти, які не з'явились на екзамени без поважних причин, вважаються такими, що одержали незадовільну оцінку.


    Семестровий диференційований залік - це форма підсумкового контролю, що полягає в оцінці засвоєння студентом навчального матеріалу з певної дисципліни виключно на підставі результатів виконаних індивідуальних завдань (розрахункових, графічних тощо). Семестровий диференційований залік планується при відсутності модульного контролю та екзамену на останньому занятті з дисципліни, яке за календарно-тематичним планом передбачається проводити як підсумкове.

    Диференційований залік проводиться в межах відведеного заняття викладачем, який проводив заняття, доцентом, професором або  завідувачем кафедри.

    З дисципліни, вивчення якої згідно навчального плану завершується диференційованим заліком, студенти можуть отримати рейтингову оцінку без складання диференційованого заліку:

   Студенти, які бажають отримати вищу оцінку, ніж рейтингова, мають право на складання  диференційованого заліку, але при цьому можуть бути оцінені як вище, так і нижче, в залежності від виявленого рівня знань.

    При проведенні диференційованого заліку враховується активність студентів в процесі вивчення предмету (участь в СНТ, олімпіадах, конференціях), оцінки підсумкових занять.

    Завідувач кафедри організовує проведення диференційованого заліку, таким чином: студенти, які не отримали по рейтингу оцінку із заліку -  складають його, а для тих, які отримали залік по рейтингу, на останньому занятті планується окреме заняття.

   Якщо диференційований залік виставляється за лекційний курс, то кафедра готує тестовий контроль з еталоном відповіді і на його проведення виділяється час згідно встановлених норм (4 академічні години).

   Умови проведення диференційованого заліку оголошуються студентам на перших заняттях з дисципліни.

    Інформація про результати проведення іспиту та заліків передається в навчально-методичну службу в день складання. Оцінка заноситься в екзаменаційну відомість, залікову книжку студента (крім оцінки "незадовільно") та навчальну картку студента.

    Перескладання незадовільних оцінок, одержаних за іспити або диференційовані заліки, проводиться в межах екзаменаційної сесії у встановлені за погодженням з навчально-методичною службою дні.


     Курсова робота – одна з форм самостійної роботи студента, метою якої є поглиблене дослідження конкретних наукових напрямів, тем, що є складовими дисципліни, в межах якої виконується робота. Кінцевим етапом виконання курсової роботи є її захист.

      Оцінюється курсова робота членами комісії після її захисту студентом у балах, якщо дисципліна вивчається за кредитно-модульною системою організації навчального процесу. При оцінюванні враховується низка складових, зокрема:

-    формулювання об’єкту і предмету дослідження;

-    відповідність структурних розділів і параграфів визначеній тематиці та вимогам до даного типу робіт;

-    відповідність вимогам щодо оформлення робіт;

-    наявність посилань;

-    дотримання граматичних і стилістичних правил;

-    вміння студента подавати результати свого дослідження, логічно структурувати доповідь.

    Вимоги до курсової роботи, порядку та принципів захисту і оцінювання передбачаються Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах (Наказ Міністерства освіти України від 2 червня 1993 р., № 161), Методичними вказівками до оформлення курсових робіт у ЛІМі (2012р.) та відповідними робочими навчальними програмами.


      Оцінювання практик.  Практика є невід’ємною складовою навчального процесу. Її мета полягає в оволодінні студентами сучасними методами, навичками, вміннями та способами організації праці майбутньої професійної діяльності, формування на базі одержаних в інституті знань професійних навичок та вмінь для прийняття самостійних рішень під час роботи у конкретних суспільно-економічних умовах, виховання потреби систематично поповнювати свої знання і творчо їх застосовувати у практичній діяльності.

Оцінка за практику складається з оцінки:

1) керівника від бази практики;

2) керівника від кафедри;

3) презентації студентом результатів проходження практики під час захисту звіту;

4) відповіді на запитання.

   Додаткові умови визначаються кафедрами, з урахуванням специфіки та особливостей напряму/спеціальності підготовки фахівців, видів практик, які проходить студент і зазначаються у типових і робочих навчальних програмах щодо організації, проведення, захисту та оцінювання відповідної практики.

      Оцінка результатів проходження практики у балах зазначається у відомості за підписами керівника практики від кафедри і членів комісії, створеної для проведення захисту практики.


ДЕРЖАВНА  АТЕСТАЦІЯ

     Державна атестація – є підсумковою формою контролю за певним освітньо-кваліфікаційним рівнем.

    Державна атестація здійснюється Державною екзаменаційною (ДЕК) (кваліфікаційною)  комісією після завершення теоретичної та практичної частини навчання за відповідним освітньо-кваліфікаційним рівнем (ОКР) з метою встановлення фактичної відповідності рівня освітньої та кваліфікаційної підготовки випускника вимогам освітньо-кваліфікаційної характеристики напряму підготовки (спеціальності). При атестації оцінюється рівень теоретичних, професійних знань, умінь та навичок випускників, передбачених освітньо-кваліфікаційними характеристиками фахівців з відповідного напряму підготовки, спеціальності.

     Державна атестація в ЛІМі відбувається у відповідності до Положення про державну атестацію.

   Магістерська робота  є складовою державної атестації, підсумковою індивідуальною письмовою науково-дослідною роботою, яка дає змогу отримати комплексне уявлення про рівень засвоєння теоретичних знань та практичної підготовки, здатність до самостійної роботи за обраною спеціальністю.

    У магістерській роботі студент повинен продемонструвати знання з певного наукового напряму, володіння навичками наукового дослідження, здатність мислити, аналізувати, узагальнювати й робити висновки.

    Оцінка студента за магістерську роботу формується на основі оцінки рецензента та захисту. Вимоги до написання та оформлення і критерії оцінювання магістерських робіт визначаються Методичними вказівками до виконання магістерської роботи ЛІМу.

   Захист магістерської роботи є обов’язковою процедурою для отримання  ступеня. До захисту допускаються студенти, які виконали навчальний план із спеціальності й успішно склали всі іспити й заліки. За рішенням кафедри може проводитись попередній захист на засіданні кафедри.


 
 

Новини та новинки


  instagram, менеджмент, маркетинг, ЛІМ мережа


ЛЬВІВСЬКОМУ ІНСТИТУТУ МЕНЕДЖМЕНТУ -

  30 РОКІВ !!!


30-РІЧЧЯ ЛЬВІВСЬКОГО ІНСТИТУТУ МЕНЕДЖМЕНТУ

менеджмент, маркетинг, освіта, ювілей


Вітаємо студентів ЛІМу з отриманням гранту від DААD на навчальну поїздку до Німеччини (2021 р.)

менеджмент, маркетинг, освіта, Німеччина, грант, DAAD


З 12 березня 2020 р. у Львівському інституті менеджменту запроваджено карантин

Детальніше...

НАКАЗ № 31 ВІД 23.04.2020 р.


Вітаємо студентів ЛІМу, що пройшли відбір на Програму стажування у Німеччині на 2020 рік!

стажування, менеджмент, маркетинг, бізнес, студенти

Детальніше...


Пропозиції щодо ЗНО та вступних іспитів при вступі у ЛІМ у 2020 р.

Детальніше...


ВИПУСК МАГІСТРІВ - 2020

випуск, магістр, менеджмент, ЛІМ, ректор

Детальніше...


ДОРОГІ ВИПУСКНИКИ ЛЬВІВСЬКОГО ІНСТИТУТУ МЕНЕДЖМЕНТУ!


менеджмент, маркетинг, Фонд, розвиток, прибуток, бізнес, управління

Детальніше...


Відбувcя захист магістерських робіт (2020 р.)

ВНЗ, магістр, менеджмент, захист, управління, мротивація

Детальніше...


Співпраця Львівського інституту менеджменту та Тріерської Вищої школи (Кампус Біркенфельд, Німеччина)

ЛІМ.ю менеджмент, маркетинг, технології, бізнес, Біркенфельд, Тріер, Німеччина,

Детальніше...


Запрошуємо у літню школу до Відня, Бєлграда, Афін

літня школа, менеджмент, маркетинг, нерухомість, ЛІМ,

Детальніше...


Запрошуємо Вас до участі в Міжнародному науковому проекті між вищими навчальними закладами України та Німеччини.

Вакансія: координатор проекту в Німеччині

вакансія, менеджмент, марентинг, ЛІМ, проект, Німеччина

Детальніше...


Стипендії на літні курси в Баварії (Німеччина). 2020 рік

менеджмент, маркетинг, стипендія, Баварія

Детальніше...


Про ІТ-індустрію для малих підприємств та нових компаній (27-28 листопада 2019 р.) за партнерської підтримки ЛІМу

ІТ-індустрія, менеджмент, маркетинг, конференція, семінар

Детальніше...


Проект «Ренесанс у мистецтві управління успіхом»

менеджер, маркетолог, фінансист, консультант

Детальніше...


ВІТАЄМО ЛАУРЕАТА

менеджмент, маркетинг, ЛОДА, ЛІМ, премія,

Детальніше...

Компанія iLounge оголошує про початок прийому грантових пропозицій для студентів українських вишів за написання найкращої статті на ІТ-тематику. Наша мета - допомогти реалізувати Вам свої ідеї. Переможцю буде присуджено грант у розмірі 10 тисяч гривень.
Источник: https://ilounge.ua/grant?utm_campaign=grant-ilounge&utm_source=sendpulse&utm_medium=email
Компанія iLounge оголошує про початок прийому грантових пропозицій для студентів українських вишів за написання найкращої статті на ІТ-тематику. Наша мета - допомогти реалізувати Вам свої ідеї. Переможцю буде присуджено грант у розмірі 10 тисяч гривень.
Источник: https://ilounge.ua/grant?utm_campaign=grant-ilounge&utm_source=sendpulse&utm_medium=emai

Проект «Ренесанс у мистецтві управління успіхом»

менеджмент, маркетинг, бізес, освіта, МВА

Детальніше...


Краєзнавчо-пізнавальна поїздка у Жовкву та до Крехівського монастиря (20 вересня 2019 р.)

менеджмент, маркетинг, туризм, бакалавр

Детальніше...


Проект «Ренесанс у мистецтві управління успіхом»


Детальніше...


Вітаємо к.е.н. Ольгу Василівну Гнилянську – учасницю Міжнародної науково-практичної конференції на тему «Global marketing: analysis and challenges of our time», м. Батумі (Грузія), з отриманням престижного Сертифікату (2019).


Дивитись тут:


ПОСВЯТА У СТУДЕНТИ - 2019

менеджмент, маркетинг, бакалавр

Детальніше...


ВИПУСК БАКАЛАВРІВ - 2019

менеджмент, випуск, бакалавр, освіта, ЛІМ, магістр

Детальніше...


24-26 травня 2019 р. відбулася Еколого-краєзнавча поїздка в Карпати

Карпати, менеджмент, маркетинг, екологія, поїздка

Детальніше...


магістри, випуск, МВА, Бізнес-адміністрування, Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності), ЛІМ, навчання, менеджмент, бізнес-школа, магістратура

ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО АКЦІЮ "ПРИВЕДИ ДРУГА - ОТРИМАЙ БОНУС":


оренда, нерухомість, бізнес, тренінг, менеджмент

Детальніше...


Тренінг Соломії Боренько

менеджмент, успіх, тренінг, Мала Бізнес-школа, ЛІМ


Вітаємо студентів ЛІМу з отриманням гранту від DААD
на навчальну поїздку до Німеччини (2019 р.)

менеджмент, маркетинг, ЛІМ, Німеччина

Детальніше...


Зустріч проф. Дж. Маркуса Джоуба (університет Майамі (штат Огайо), США) з студентами ЛІМу

менеджмент, маркетинг, ЛІМ, Маркус Джоуб, студенти, статистика, США

Детальніше...


Студенти разом з викладачем німецької мови Ivanna Hryniuk відвідали фільм "Der junge Karl Marx"

менеджмент, маркетинг, німецька мова, студенти, ЛІМ

Детальніше...


ПОДЯКА ЗА АКТИВНУ ГРОМАДСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ, ВИСОКІ УСПІХИ В НАВЧАННІ

освіта, менеджмент, маркетинг, громадська діяльність

Детальніше...


менеджмент, маркетинг, стипендія, грант


ВІТАЄМО

ГОЛОВУ СТУДЕНТСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ ЛІМу

вибори, самоврядування, студенти, менеджер. маркетолог


Вручення іменних грантів Петра Писарчука

грант, менеджмент, маркетинг, стипендія

менеджмент, маркетинг, грант, стипендія

менеджмент, маркетинг, грант, стипендія

Детальніше...


workshop, студенти, менеджмент, маркетинг, ЛІМ

ЛІМ презентує тренінг Соломії Боренько "Моє життя - Мій вибір"


менеджмент, маркетинг, ЛІМ, німецька мова, Німеччина

Традиційно навчальний рік студентів І курсу ЛІМу розпочався з цікавої зустрічі та знайомства з викладачем Байротського Університету (Німеччина) Nicolai Teufel


Іван Запотічний, власник мережі магазинів "Лео Кераміка", про навчання на програмі МВА у ЛІМі

ЛІМ, МВА, магістр, менеджмент, навчання, бізнес-адміністрування

Читати тут ...


Інтерв'ю ректора Львівського інституту менеджменту проф. М. Янківа ”Під час навчання даємо студентам якомога більше практичних навичок”

Інтерв'ю, менеджмент, освіта, маркетинг, бізнес-освіта

Читати тут...


Програма навчання талановитої молоді із малозабезпечених сімей

Програма, Грант, малозабезпечені, навчання, молодь, Благодійний фонд, сертифікат, зно, іспити, конкурс

Детальніше...


Студенти та викладачі ЛІМу

на виробничо-ознайомчій практиці в Німеччині

менеджмент, маркетинг, ЛІМ, Німеччина, Ідар-Оберштайн, дорогоцінне каміння, логістика

Дивитись тут...


Вітаємо к.е.н. Ольгу Василівну Гнилянську та студентів четвертого курсу - Марину Шегеру і Надію Стукановську з отриманням престижних Сертифікатів

менеджмент, конференція, студенти, науковці

Дивитись тут: (1), (2)


Слухачі програми МВА про навчання за спеціальністю Менеджмент (Бізнес-адміністрування)

інтерв'ю, бізнес, освіта, менеджмент, ЛІМ, бізнес-школа

Дивитися тут...


Інтерв'ю українського державного діяча та дипломата, ректора Львівського інституту менеджменту проф. М. Янківа

ДШЬ, менеджмент, освіта, знання, влада

Дивитися тут...


22 вересня відбулася інтеграційна поїздка студентів ЛІМу по замках "Золотої підкови". Ми разом відвідали визначні місця Львівщини, а саме: Олесько, Підгірці та Золочів.

поїздка, менеджмент, маркетинг, студенти, ЛІМ


Ректор ЛІМу, проф. М. Янків про "економічну незалежність", "тривожні тенденції в освіті", "безвізовий режим з ЄС" тощо

ЛІМ, освіта, навчання, ректор, дипломатія, молодь

Дивитись тут...


ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ

ЛІМ, студенти, навчання, зно, менеджмент, бізнес-школа, магістратура


ЗУСТРІЧ РЕКТОРА ЛЬВІВСЬКОГО ІНСТИТУТУ МЕНЕДЖМЕНТУ ПРОФ. М. ЯНКІВА З

ПРЕЗИДЕНТОМ БИДГОЩСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЕКОНОМІКИ ДОКТ. К. СІКОРОЮ

Львівський інститут менеджмету, співпраця, Бидгощ, освіта, студенти, навчання, Мала бізнес-школа, університет, економіка

Детальніше...


АКРЕДИТАЦІЯ

МОН, Львівський інститут менеджменту, менеджмент, магістр, специфічні категорії, бізнес-адміністрування, менеджмент і адміністрування

Детальніше: http://ak.gov.ua/index.php/protokolu-zasidanj


Міністерство освіти і науки України оприлюднило перелік міжнародних та всеукраїнських науково-практичних конференцій у 2020 р.



БАНЕРИ