НАПРЯМИ наукової діяльності ЛІМу: «Управління економічною безпекою суб’єктів мікро- та макрорівня в умовах євроінтеграції України» Т.в.о. завідувача кафедри: Стадник Мирослава Євгенівна, кандидат економічних наук, доцент
Кафедра
маркетингу та аналітичної економіки створена за ініціативою адміністрації
Інституту як спеціально – випускаюча з метою підготовки фахівців з різними
рівнями освіти за спеціальністю 075 “Маркетинг” і є одним з
основних навчально-наукових структурних підрозділів Інституту. Кафедра
відповідає за випуск бакалаврів та магістрів, безпосередньо підпорядковується
проректорові з навчальної та наукової роботи і виступає замовником для кафедр, які не є випускаючими.
Місія кафедри
Передати студентам
знання і практичні навички з маркетингу з урахуванням вимог сучасності за
рахунок індивідуалізації навчального процесу та сучасних інформаційних
технологій.
Завдання:
реалізація диференційованого підходу до викладання
спеціалізованих курсів для спеціальностей "Маркетинг" та
"Менеджмент організацій";
формування зацікавленого ставлення студентів до
вивчення спеціалізованих дисциплін кафедри на базі використання
інтерактивних методів викладання та організації індивідуального підходу у
впровадженні навчального процесу;
сприяння систематизації знань та навичок студентів у
процесі реалізації навчальних програм протягом усіх років навчання;
формування у студентів навичок самостійного аналізу
економічного і маркетингового стану в Україні та світі, розуміння
суті, основних інструментів та наслідків проведення економічної політики в
країні.
Принципи:
зосередження ресурсів на реалізації таких освітніх
послуг (ОП), що реально необхідні споживачам-студентам в обраних
сегментах ринку;
розуміння якості ОП як міри задоволення потреби в них.
Тому непотрібні ОП не можуть бути якісними. Більш того, будь-яка якісна
відмінність даної послуги від іншої має значення в залежності від
тієї потреби, на задоволення якої націлена вимірювана властивість,
характеристика послуги;
розгляд потреб в широкому змісті, у т.ч. за рамками
традиційних, відомих способів їхнього задоволення. Нашому студенту
потрібні не тільки диплом і навіть не сума знань, хоч це важлива складова
нашого продукту, а зростання цінності власної особистості в межах
визначених соціальних груп і колективів;
орієнтація на скорочення сукупних витрат споживача
(насамперед витрат на споживання ОП) і облік їх у ціноутворенні, тобто
домінування меншої ціни споживання ОП над більшою ціною продажу вже
синтезованих власних знань;
перевага не констатуючих методів, а прогнозуючих
та активно формуючих попит типів фахівців;
домінування орієнтації на довгострокову перспективу
ринку на вирішальних напрямках підготовки фахівців.
Викладачі
кафедри забезпечують навчальний процес з таких дисциплін: Логістика
Маркетинг
Маркетингова
товарна політика
Маркетинговий менеджмент
Основи конструювання і моделювання
Система
технологій
Стандартизація та сертифікація (товарів, послуг)
Професорсько-викладацький склад:
Т.в.о. завідувача кафедри | Стадник Мирослава Євгенівна, кандидат економічних наук, доцент
|
Старші
викладачі | Миронюк Василь Миколайович, кандидат географічних наук Мокій Олександра Анатоліївна, кандидат економічних наук |
|
|
В.о доцента |
Вареник Віктор Анатолійович, кандидат економічних наук |
Викладачі |
Карпій Олена Петрівна, кандидат економічних наук, доцент Струк Наталія Романівна, кандидат економічних наук, доцент
Янків Марія Миронівна, кандидат економічних наук | ВАКАНСІЇ (Детальніше...) Вакансія
|