Ми кажемо нашим студентам: «Від того, як Ви зумієте переорієнтувати свою свідомість залежатиме Ваше майбутнє».
Перехід до ринкової економіки в Україні відбувся надзвичайно швидко, ніби розчерком пера, тому чекати раптового покращання економічної ситуації було б наївним сподіванням. Ринкова економіка ж у західних країнах формувалася впродовж багатьох десятиліть і супроводжувалася черговими зростаннями і спадами.
Перехід до нової системи господарювання в нас почався, але не завершився. Переміни пройшли у нашій долі, та за такий короткий проміжок часу ще не пройшли у нашій свідомості. Основною підвалиною виживання в сучасних умовах є формування свідомості людей.
Одна з цілей ЛІМу – формування свідомості студентів у напрямку узгодження своїх цілей із загальноприйнятими людськими цінностями і засадами моралі для реалізації свого потенціалу та досягнення успішної кар’єри у творчій праці.
Наші студенти знають, щоб бути конкурентноспроможними на ринку праці однієї теорії замало треба знати реалії бізнесу. Враховуючи спеціалізацію Інституту у бізнес-освіті, весь процес навчання зосереджений на втіленні конкретних завдань на практиці функціонування відповідних структур. У цьому особливо важливим є тісний органічний зв’язок студентів та адміністративно-викладацького складу з випускниками ЛІМу та учасниками «Клубу ділових людей», що робить реальний бізнес доступним для вивчення та створює можливість наставництва над молодим поколінням та здоровий протекціонізм у формуванні кар’єри студентів.
Дослідження показали, що успішність людини, а особливо керівника, діяльність якого пов'язана із взаємодією з іншими людьми, тільки на 15% визначається його рівнем інтелекту IQ (інтелектуальний розвиток – це прерогатива всієї системи вітчизняної освіти). На 85% — це «заслуга» розвиненого емоційного інтелекту EQ (емоційний інтелект – як прерогатива в основному цілеспрямованого навчання практикою, на що робиться наголос у ЛІМі).
Тому у Львівському інституті менеджменту ми доводимо майбутнім випускникам важливість не стільки високого IQ, як якомога вищого EQ. З цією метою у ЛІМі запроваджено цілеспрямоване навчання дією, організовуються щорічні закордонні практики і стажування, допомагаємо студентам у формуванні бази бізнес-контактів, залучаємо студентів до організації бізнес-форумів, участі у семінарах, конференціях.
Сьогодні у суспільстві домінує споживацьке ставлення до життя. Часто можна почути «Потреби зростають!». Американський психолог Абрахам Гарольд Маслоу, засновник теорії ієрархічної структури людських потреб, вперше визначив, що людині для нормального життя властиво п’ять основних потреб. І перелічив їх наступним чином: фізіологічні потреби, потреби безпеки, потреба любові і визнання, потреба поваги і шани, потреба самореалізації. Вони супроводжують кожну людину все її життя. Потреб декілька, а от бажань безліч.
Людина не може жити лише задля інших. Але є і друге застереження: неможливо побудувати своє щастя на нещасті інших. Кожен повинен знайти свою «золоту середину». Людина може бути щасливою, керуючись тільки своїм поняттям про щастя, а не чужим.
Абсолютно недопустимим за таких підходів до виховного процесу є таке явище, як хабарництво. У цьому плані слід зазначити, що ЛІМ завоював авторитет не лише у регіоні, але й далеко за його межами, включаючи зарубіжжя.
Мета ЛІМу – підготовка успішного фахівця, свідомого громадянина своєї держави зі сформованим світоглядом у напрямку усвідомлення вимог до себе, а не лише для себе, з баченням гармонійного поєднання понять «мораль» та «життя», «духовне» та «матеріальне». Результатом такого підходу повинно утверджуватися не життєве кредо «альтруїзм», а цілеспрямований демократизм, оснований на креативній діяльності в сучасних бурхливих умовах.