Львівський інститут менеджментуздійснює набір для навчання за Освітніми програмами
БАКАЛАВРА за напрямами підготовки:
D3 МЕНЕДЖМЕНТ
("Управління економічною безпекою", "Міжнародний бізнес",
"Готельно-туристичний бізнес", "Територіальний менеджмент")
Освітні компоненти за освітньою програмою |
Вища та прикладна математика | Статистика | Інформаційні системи та технології |
| Державне та регіональне управління | Теорія організації | Операційний менеджмент |
| Управління інноваціями | Менеджмент | Управління персоналом |
| Адміністративний менеджмент | Правознавство | Економіка і фінанси підприємства |
| Фінанси, гроші та кредит | Адміністративне право | Безпека життєдіяльності |
| Логістика | Трудове право | Основи охорони праці |
| Зовнішньоекономічна діяльність підприємства | Господарське право | Системи технологій |
| Міжнародні економічні відносини | Маркетинг | Екологія |
| Економічна теорія | Самоменеджмент | Стратегічне управління |
| Сталий розвиток і безпека регіону | Облік і аудит | Економічна безпека |
| Бізнес-планування |
|
|
|
D5 МАРКЕТИНГ
("Е-маркетинг", "Рекламна діяльність", "Територіальний маркетинг")
Освітні компоненти за освітньою програмою
|
Економічна теорія | Мікроекономіка | Маркетингова товарна політика |
| Вища математика | Менеджмент | Маркетинг промислового підприємства |
| Економетрика | Маркетинг | Бухгалтерський облік |
| Інформатика | Фінанси | Міжнародна економіка |
| Економіка підприємства | Статистика | Регіональна економіка |
| Безпека життєдіяльності | Логістика | Поведінка споживача |
| Маркетингове ціноутворення | Маркетинг послуг | Маркетингові дослідження |
| Історія економіки та економічної думки | Макроекономіка | Оптимізаційні методи та моделі |
| Теорія ймовірності та математична статистика | Гроші і кредит | Економіка праці і соціально-трудові відносини |
| Сталий розвиток і безпека регіону | Екологія | Маркетингові комунікації |
| Системи технологій | Бізнес-планування |
|
|
МАГІСТРА за напрямами
Менеджмент (Менеджмент організацій і адміністрування) («Менеджмент нерухомості», «Фінансовий менеджмент проектів і програм», «Організація управління проектами і програмами», «Міжнародний бізнес»)
Освітні компоненти за освітньою програмою
|
Методологія та організація наукових досліджень | Інтелектуальна власність | Договірне право | Охорона праці в галузі | Ділова іноземна мова | Публічне адміністрування | Корпоративне управління | Управління змінами | Управління проектами | Управління якістю | Фінансовий менеджмент | Інформаційні системи і технології в управлінні організацією | Управління проєктами | Стратегічний менеджмент |
|
Менеджмент (Бізнес-адміністрування "Master of Business Administration") Освітні програми ЛІМу створені в результаті співпраці з відомими університетами Європи, США, Канади, розвинутих країн Сходу, адаптовані до вимог економіки і бізнес-середовища в Україні, ліцензовані та акредитовані Міністерством освіти і науки України. Навчальний процес в Інституті забезпечують досвідчені викладачі-фахівці, значна частина з яких пройшла стажування за кордоном. Під час навчання використовуються інтерактивні методи викладання, передові технології, відбувається обмін досвідом, дискусії за принципом "Навчання дією!" Всім вступникам у ЛІМі гарантовано: вступ і якісне навчання без хабарів!
ЯКІСТЬ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ЛЬВІВСЬКОГО ІНСТИТУТУ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДТВЕРДЖЕНА МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ :Сертифікати про акредитацію з напрямів підготовки бакалаврів:
видані 25 червня 2018 року видані 1 квітня 2015 року Сертифікати про акредитацію з напрямів підготовки магістрів: Освітню програму «Менеджмент організацій і адміністрування» для другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 073 «Менеджмент» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» у Вищому навчальному закладі «Приватне акціонерне товариство «Львівський інститут менеджменту» Національне агентство акредитувало. Дата рішення 16.04.2024 р. протокол № 9 реєстраційний номер справи 7632. Строк чинності сертифіката про акредитацію до 16.04.2025 р. Ліцензований обсяг та фактична к-сть осіб, які навчаються у Львівському інституті менеджменту на 01.11.2024 р.
Ліцензія на надання освітніх послуг: Ліцензія від 01.07.2021№ 81-л Серія АЕ №636144 від 27.04.15, Додатки до ліцензії: Додаток №1, Додаток №2
Студенти, слухачі усіх програм вільно користуються: впровадженнями сучасних технологій, - Wi-Fi Інтернетом,
- комп`ютерними інтерактивними дошками і обладнанням;
- мають можливість через найповнішу бізнес-спрямовану бібліотеку ЛІМу доступу до світових інформаційних джерел на 17 мовах.
Навчання в ЛІМі мотивується програмами розвитку студентів, спільними проектами із іноземними ВНЗ і здійснюється на платній основі. Львівський інститут менеджменту доступний для навчання осіб з особливими освітніми потребами (Детальніше).
Детальніша інформація про вартість навчання тут... Після успішного завершення навчання випускники отримують дипломи державного зразка:
ДОКУМЕНТИ,
які
потрібно подати при вступі на навчання за програмами підготовки бакалаврівВИТЯГ
з Правил прийому до Вищого навчального закладу «Приватне акціонерне товариство «Львівський інститут менеджменту» у 2025 році
VI. Порядок реєстрації заяв на участь у вступних
випробуваннях та на участь у конкурсному відборі на навчання для здобуття вищої
освіти
1. Для подання заяв в
електронній формі особа реєструє особистий електронний кабінет в ЄДЕБО на
вебсайті за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/.
Під час реєстрації особа
зазначає такі дані: - адресу особистої
електронної пошти, до якої особа має доступ. Зазначена адреса буде логіном для
входу до особистого електронного кабінету вступника;
- пароль для входу до
особистого електронного кабінету;
-
серію та номер документа
(одного з документів) про раніше здобуту освіту (основу вступу);
-
номер, PIN-код та рік
отримання сертифіката НМТ / екзаменаційного листка, що був отриманий під час
реєстрації на ЄВІ / ЄФВВ / ЄВВ. У разі наявності даних різних років та вступних
випробувань вказується будь-який з передбачених до використання на відповідній
основі вступу, визначений Правилами прийому та Порядком;
-
тип, серію (за
наявності) та номер документа, що посвідчує особу, або реєстраційний номер облікової
картки платника податків (РНОКПП) (у разі відсутності сертифіката НМТ /
екзаменаційного листка ЄВІ / ЄФВВ);
-
реквізити документів, що
засвідчують підстави для спеціальних умов участі у вступній кампанії,
інформація про які доступна в державних реєстрах.
Особа, яка має підстави
для спеціальних умов участі у вступній кампанії, у разі недоступності в
державних реєстрах відповідних документів до подання першої заяви має
звернутись до одного із закладів вищої освіти (особисто або електронною поштою,
якщо заклад вищої освіти спроможний дистанційно провести належну перевірку
документів) та надати документи, що підтверджують указане право, для створення
в ЄДЕБО картки фізичної особи та завантаження сканованих копій цих документів.
Львівський інститут
менеджменту
створює консультаційний центр при приймальній
комісії для надання допомоги особам під час реєстрації особистого електронного
кабінету та подання заяв в електронній формі. Особи можуть звернутися до
консультаційного центру будь-якого закладу освіти.
Особи, які звернулися за
допомогою, самостійно реєструють особистий електронний кабінет вступника в
ЄДЕБО в консультаційному центрі будь-якого закладу освіти: - за наявності
розбіжностей в даних особи в ЄДЕБО (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності),
дата народження, стать, громадянство тощо);
- у документі про раніше
здобуту освіту (основу вступу);
-
у даних учасників НМТ / ЄФВВ / ЄВІ;
-
у разі подання документа
про раніше здобуту освіту (основу вступу), інформація про який відсутня в
ЄДЕБО, або за умови, що документи про освіту видані до запровадження
фотополімерних технологій їх виготовлення.
2. Зазначені особою, яка
реєструє кабінет вступника, дані, передбачені у пункті 1 цього розділу,
перевіряються в ЄДЕБО. Здійснюється співставлення даних особи у документі про
освіту, що міститься в Реєстрі документів про освіту ЄДЕБО, з даними
сертифіката НМТ, а в разі їх відсутності – з даними документа, що посвідчує
особу, що містяться у картці фізичної особи в ЄДЕБО або вказувались у
замовленні документа про базову, повну загальну середню освіту.
У разі збігу цих даних
на зазначену особою адресу електронної пошти відправляється повідомлення для
активації особистого електронного кабінету вступника. У випадку, коли в ЄДЕБО
вже наявна інформація щодо особи з такими самими даними (прізвище, ім’я, по
батькові (за наявності), дата народження), особа, що реєструє кабінет
вступника, додатково зазначає дані одного із документів, що міститься в ЄДЕБО
(серію (за наявності) та номер документа про освіту або документа, що посвідчує
особу). У разі розбіжності даних особа отримує відповідне інформаційне
повідомлення щодо порядку дій для усунення невідповідності.
Активація особистого
електронного кабінету вступника в ЄДЕБО надає вступнику можливість доступу до
особистого електронного кабінету вступника на вебсайті за електронною адресою
https://vstup.edbo.gov.ua/. Доступ до особистого електронного кабінету
вступника здійснюється з використанням логіну та паролю, вказаних при
реєстрації. При невдалій спробі увійти до особистого електронного кабінету
вступника на електронну пошту, вказану при реєстрації, відправляється
відповідне повідомлення.
В особистому
електронному кабінеті вступник вносить номери телефонів (мобільний та/або
домашній) із зазначенням телефонних кодів у міжнародному форматі для можливості
оперативного зв’язку закладу вищої освіти з вступником, а також завантажує
кольорову фотокартку розміром до 1 Мб у форматі jpg із співвідношенням сторін 3
× 4.
До подання першої заяви
вступник може замінити внесені номери телефонів. За потреби вступник зазначає
додаткові документи про раніше здобуту освіту, сертифікати НМТ, екзаменаційні
листки ЄФВВ / ЄВІ різних років відповідно до Порядку прийому.
Особистий електронний
кабінет вступника може бути заблокований технічним адміністратором ЄДЕБО у разі
виявлення скомпрометованого логіну (за поданням Урядової команди реагування на
комп’ютерні надзвичайні події України CERT-UA), зазначеного вступником при
реєстрації електронного кабінету вступника.
3. Для здобуття вищої
освіти особи (вступники) подають заяви: - в електронній формі
через особистий електронний кабінет вступника, крім визначених у цьому пункті
випадків;
- тільки в паперовій формі
(у зв’язку з неможливістю зареєструвати особистий електронний кабінет
вступника):
- у разі подання документів іноземцями
та особами без громадянства (крім осіб з посвідкою на постійне проживання в
Україні) та особами, які звернулися із заявою про визнання їх біженцем або
особою, яка потребує додаткового захисту, що підтверджено посвідченням біженця
або довідкою про звернення за захистом в Україні, відповідно до Закону України
«Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту»;
- у разі подання
іноземного документа про освіту;
-
у разі подання документа
про раніше здобуту освіту, виданого до запровадження фотополімерних технологій
їх виготовлення;
-
у разі подання заяви на
вступ до встановлених Порядком строків подання електронних заяв / роботи
електронних кабінетів вступників;
-
у разі перебування особи
на тимчасово окупованій території України;
-
у разі неможливості
зареєструвати особистий електронний кабінет вступника або подати заяву в
електронному вигляді з інших причин, що підтверджено довідкою приймальної
комісії Львівського інституту менеджменту.
Вступники можуть подати у сукупності
за всіма основами вступу до п’ятнадцяти заяв за всіма джерелами фінансування.
4. Заява в електронній
формі подається вступником шляхом її заповнення в режимі онлайн.
У заяві вступники
вказують: - код конкурсної пропозиції,
- за кошти фізичних та/або юридичних
осіб (на умовах договору, зокрема на умовах повної або часткової оплати
навчання за рахунок коштів державних грантів для здобуття вищої освіти);
- за кошти фізичних та/або юридичних
осіб;
-
за ваучерами;
-
інформацію про
вступника.
Пріоритетність
зазначається в заявах на місця за кошти фізичних або юридичних осіб (при цьому
показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність), зазначену вступником
пріоритетність заяв не може бути змінено.
Під час подання заяв на
небюджетну конкурсну пропозицію вступники претендують на участь у конкурсі
виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб і попереджаються про
неможливість переведення в межах вступної кампанії на місця державного або
регіонального замовлення. Такі вступники у заявах зазначають:
«Претендую на участь у
конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб,
повідомлений про неможливість переведення в межах вступної кампанії на місця
державного або регіонального замовлення».
Інформація про
ознайомлення вступника з Правилами прийому, наявною ліцензією і сертифікатом
про акредитацію відповідної освітньої програми (спеціальності) та строком його
дії, а також інформація про наявність/відсутність підстав для застосування
спеціальних умов участі в конкурсному відборі на навчання для здобуття вищої
освіти фіксується у кожній поданій заяві вступника.
У разі подання
документів на неакредитовані освітні програми інформація про ознайомлення
вступника з частиною шостою статті 7 Закону України «Про вищу освіту»
фіксується в заяві вступника.
Право на спеціальні умови участі в
конкурсному відборі на навчання для здобуття вищої освіти вступник зазначає у
кожній заяві, що подається, крім заяв, де він зазначив. Врахування права на
спеціальні умови підтверджує Львівський інститут менеджменту, до якого подано
відповідну заяву, на підставі документа, наявного у даних фізичної особи в
ЄДЕБО.
До кожної заяви в
електронній формі вступник додає текст мотиваційного листа, додатки до
мотиваційного листа приймаються на визначену Приймальною комісією Львівського
інституту менеджменту електронну поштову скриньку.
До кожної заяви, яка подається до Львівського
інституту менеджменту у паперовій формі,
вступник додає мотиваційний лист у паперовій формі, додатки до такого
мотиваційного листа можуть бути подані як у паперовій, так і в електронній
формі. В ЄДЕБО в даних заяви вказується номер особової справи вступника у
закладі освіти, де міститься мотиваційний лист.
Вступники, які
проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї після 01
січня року вступу, подають документи з урахуванням особливостей, передбачених
наказом № 271.
Львівський інститут
менеджменту у своїх Правилах прийому встановлює перелік додаткових документів,
необхідних для вступу, якщо це викликано особливостями вступу на певну
конкурсну пропозицію.
Подана вступником заява
відображається у розділі ЄДЕБО, до якого має доступ Львівський інститут
менеджменту, обраний вступником, зі статусом «Зареєстровано в ЄДЕБО».
У заяві на участь у
вступних випробуваннях вступники вказують: - код конкурсної пропозиції,
-
інформацію про
вступника;
-
назву (назви) вступного
випробування (вступних випробувань).
5. Заява зі статусом
«Зареєстровано в ЄДЕБО» розглядається уповноваженою особою приймальної комісії
Львівського інституту менеджменту протягом трьох робочих днів з дати реєстрації
заяви в ЄДЕБО, але не пізніше наступного дня після завершення прийому
документів, у випадку складання вступних випробувань – не пізніше наступного
дня після завершення вступних випробувань. За результатами розгляду
уповноважена особа приймальної комісії присвоює заяві один з таких статусів, що
відображаються в особистому електронному кабінеті вступника: «Зареєстровано у
закладі освіти» або «Потребує уточнення вступником».
При присвоєнні заяві
статусу «Потребує уточнення вступником» уповноважена особа зазначає перелік
даних, що потребують уточнення, із зазначенням способу та дати, до якої їх
необхідно подати. Внесені дані відображаються в особистому електронному
кабінеті вступника. Після уточнення вступником необхідних даних уповноважена
особа приймальної комісії змінює статус заяви вступника на «Зареєстровано у
закладі освіти».
6. Заяву в паперовій формі
вступник подає особисто до приймальної комісії Львівського інституту
менеджменту (за згодою Львівського інституту менеджменту або в разі перебування
вступника на тимчасово окупованій території – дистанційно з використанням
засобів електронного зв’язку). Зміст заяви в паперовій формі відповідає змісту
заяви в електронній формі. Уповноважена особа приймальної комісії вносить
відомості кожної заяви в паперовій формі до ЄДЕБО в день прийняття заяви (з
відповідною поміткою в разі дистанційної подачі заяви). Належним дотриманням
вимоги встановлення фізичної особи, яка дистанційно подає заяву в паперовій
формі, вважається електронна ідентифікація фізичної особи, яка подає таку заяву
з використанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті
електронного підпису.
Вимога використання
електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного
підпису не поширюється на осіб, що перебувають на тимчасово окупованих
територіях України. Такі особи надсилають засобами електронного зв’язку
скан-копії (фотокопії) заяви, складеної у письмовій формі.
Якщо вступником подано
іноземний документ про освіту на підставі якого здійснюється вступ, строк
розгляду відповідної заяви встановлюється до п’яти робочих днів. Для іноземних
документів про освіту здійснюється валідація – аналіз документа про освіту на
відповідність освітнього рівня умовам до вступу та вимогам щодо оформлення
документів про освіту. Валідація здійснюється приймальною комісією Львівського
інституту менеджменту або установою, на яку покладено функції національного
інформаційного центру академічної мобільності. У разі негативного рішення щодо
валідації іноземного документу про освіту приймальна комісія Львівського
інституту менеджменту відмовляє вступнику (крім громадян України, які вступають
на основі ПЗСО/НРК5 за результатами НМТ) в допуску до конкурсного відбору для
здобуття вищої освіти.
Для іноземців та осіб
без громадянства, які звернулися із заявою про визнання їх біженцем або особою,
яка потребує додаткового захисту, осіб, які звернулись за захистом в Україні та
надали довідку про звернення за захистом в Україні, відповідно до Закону
України «Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового
захисту» вступник додає такі документи: - копію паспортного документа
іноземця або особи без громадянства, засвідчена територіальним органом ДМС за
місцем перебування іноземця чи особи без громадянства в Україні та/або з
відміткою про те, що оригінал такого документа отримано на зберігання
територіальним органом ДМС;
-
довідку про звернення за
захистом в Україні.
7. У разі участі
вступника у вступних випробуваннях Львівський інститут менеджменту при
присвоєнні заяві, поданої в електронній формі, статусу «Підтверджена» зазначає
час, дату та місце проведення вступного випробування. Внесені дані
відображаються в особистому електронному кабінеті вступника. При поданні заяви
у паперовій формі час, дата та місце проведення вступного випробування
повідомляються вступнику особисто або електронною поштою.
8. Приймальна комісія Львівського
інституту менеджменту приймає рішення про допущення чи недопущення вступника до
участі у конкурсному відборі для вступу на навчання для здобуття вищої освіти
за підсумками розгляду поданої вступником заяви, доданих до неї документів,
результатів вступних випробувань. На підставі рішення заяві вступника
присвоюється один з таких статусів: «Допущено до конкурсу (навчання за
державним (регіональним) замовленням)»; «Допущено до конкурсу (навчання за
кошти фізичних та юридичних осіб)»; «Відмовлено закладом освіти» (із
зазначенням причини відмови).
9. Заяву, подану в
електронній формі, може бути скасовано вступником в особистому електронному
кабінеті до дати закінчення подання заяв. При цьому заяві присвоюється один із
статусів: - «Скасовано вступником»;
-
«Скасовано вступником
(без права подання нової заяви з такою самою пріоритетністю)».
Заяву в електронній
формі, зареєстровану в ЄДЕБО, може бути скасовано технічним адміністратором
ЄДЕБО на підставі рішення розпорядника ЄДЕБО не пізніше ніж за день до закінчення
подання заяв за умови виявлення технічної помилки під час внесення відповідних
даних до ЄДЕБО. Скасована заява вважається неподаною, а факт такого подання
анулюється в ЄДЕБО.
Заяву у паперовій формі,
зареєстровану в ЄДЕБО, може бути скасовано Львівським інститутом менеджменту на
підставі рішення приймальної комісії до дати закінчення прийому документів на
навчання для заяв у паперовій формі за умови допущення технічної помилки під
час внесення відповідних даних до ЄДЕБО, що підтверджується актом про допущену
технічну помилку, сформованим в ЄДЕБО. Скасована заява вважається неподаною, а
факт такого подання анулюється в ЄДЕБО. При цьому заяві присвоюється статус
«Скасовано закладом освіти».
Технічний адміністратор
засобами мобільного зв’язку або електронною
поштою повідомляє вступникові про скасування заяви в
день її скасування, після чого вступник може подати нову заяву з такою самою
пріоритетністю.
10. Під час прийняття на
навчання осіб, які подають документ про здобутий за кордоном ступінь (рівень)
освіти, обов’язковою є процедура визнання і встановлення еквівалентності цього
документа, що здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти і науки
України від 05 травня 2015 року № 504 «Деякі питання визнання в Україні
іноземних документів про освіту», зареєстрованого в Міністерстві юстиції
України 27 травня 2015 року за № 614/27059.
11. Документи про вищу
духовну освіту приймаються в разі подання свідоцтва про державне визнання
документа про вищу духовну освіту, отриманого особою відповідно до Порядку
державного визнання документів про вищу духовну освіту, наукові ступені та
вчені звання, виданих закладами вищої духовної освіти, затвердженого постановою
Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2015 року № 652, або в разі її
здобуття особами до 01 вересня 2018 року та подання рішення вченої ради закладу
вищої освіти щодо визнання відповідного документа про вищу духовну освіту.
12. Під час подання заяв
та документів для здобуття ступеня бакалавра на основі НРК5 можуть прийматися
як документи про освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста, що
виготовлені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 вересня
2020 року № 811 «Про документи про вищу освіту (науковий ступінь)», так і
документи про освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста, що
виготовлені згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2015
року № 645 «Про документи про професійну (професійно-технічну) освіту
державного зразка і додатки до них».
Етапи вступної кампанії та Програми вступних випробувань можна переглянути за посиланням тут...
НАВЧАЮЧИСЬ У ЛІМі, ВИ ОТРИМУЄТЕ ДОДАТКОВІ УНІКАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ: ОТРИМАЙ 2 ДИПЛОМИ ЗА 4 РОКИ НАВЧАННЯ !
Львівський інститут менеджменту спільно з Університетом інформаційних технологій та менеджменту в Жешові (Польща) пропонує нову Міжнародну програму "Європейська освіта для українського бізнесу"
- Навчання під керівництвом українських та іноземних фахівців (п’ять та три семестри відповідно)
- Стажування в міжнародних компаніях України та Польщі
- Вдосконалення знання іноземних бізнес-мов
- Створення власної net-work через інтернаціональне спілкування зі студентами з різних країн
- Польський диплом бакалавра за напрямом «Туризм та відпочинок» чи «Економіка» та український диплом у галузі знань «Економіка і підприємництво» чи «Менеджмент і адміністрування» державних зразків одночасно за 4 роки
- Оплата 3-х а не 6-ти семестрів у Польщі + стипендія для успішних студентів
- Можливість продовження навчання в магістратурі у Польщі
- Легальне працевлаштування за фахом в Україні та Європейському Союзі
"Ви самі повинні вирішити, чи ви хочете бути неповторними і винятковими, чи хочете залишитися одними з багатьох"
Президент Університету Професор Тадеуш Помянек Ректор УТІМ (Жешов) Доктор наук Вергіліуш Голомбек
Якщо Ви поступаєте на перший курс та навчатиметеся за Міжнародною програмою, то варто прочитати :
До уваги батьків - інвесторів в освіту своїх дітей!
У Львівському інституті менеджменту існує окрема послуга (багаторічна практика) надання інформації про відвідуваність Ваших дітей, навчальні плани та успішність проходження екзаменаційної сесії. З метою отримання оперативної та об’єктивної інформації про ефективність Ваших капіталовкладень в освіту дітей пропонуємо скористатись такою послугою. Вступникам та їх батькам, які при поданні заяв про вступ до Інституту залишатимуть оригінали, така послуга надаватиметься автоматично і прописується у договорі про навчання.
Якщо Ви бажаєте стати студентом Інституту, відкрийте наступні посилання:
Будемо раді відповісти на Ваші запитання телефонуйте: у ЛІМі працює "ГАРЯЧА ЛІНІЯ" 097 446 99 57, 097 4751948, 032 241 90 47, 032 241 90 50 пишіть:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Вища та прикладна
математика
Статистика
Інформаційні системи та технології
Економічна теорія
Державне та регіональне управління
Теорія організації
Менеджмент
Операційний менеджмент
Управління персоналом
Самоменеджмент
Управління інноваціями
Стратегічне управління
Адміністративний менеджмент
Правознавство
Адміністративне право
Трудове право
Господарське право
Фінанси, гроші та кредит
Економіка і фінанси підприємства
Облік і аудит
Маркетинг
Логістика
Зовнішньоекономічна діяльність підприємства
Міжнародні економічні відносини
Безпека життєдіяльності
Основи охорони праці
Системи технологій
Екологія
Економічна безпека
Бізнес-планування
Сталий розвиток і безпека регіону
|